Gå til innhold

Jeg er tilbake - med nytt nick!

Anbefalte innlegg

Jeg het først 30årogførstegangsprøver, som ble til 30år&1.gangsgravid og holdt til inne på 1. trim i hele ni uker før det hele endte i en MA. Så nå er jeg tilbake på bli gravid, med nytt nick.

Månestråle er jo en utrolig tøff og modig indianerjente, og jeg håper på å være like tøff og modig når jeg eventuelt blir gravid igjen om ikke så lenge... Krysser fingrene og håper på bedre lykke neste gang!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8748798-jeg-er-tilbake-med-nytt-nick/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Huffa meg Månestråle, det var skikkelig leit :o(

Vi ble jo begge gravide i samme uke vi, 7 såvidt jeg husker.

Jeg mistet noe vi tror var tvillinger (ifølge ul) i uke 5. Så jeg var 5 dager på 1 trim før jeg etterhvert bega meg inn hit igjen.

Nå prøver vi pergotime, så det blir spennende. Bortsett fra at jeg visstnok er bortreist fra mannen de dagene legen påstår at jeg skal få el. Åhh dette blir spennende for oss...

Håper vi begge blir gravide kjemperaskt igjen :o))))

Velkommen tilbake (selv jeg skulle oenske for din del at du var der du var... =o))) )

Maanestraale er en bra dame, saa det var nok et lurt nick!! Haaper det bringer deg lykke, det ordner seg for deg denne gangen vettu, det er noe med uflakskvoter. Lykke lykke til naa.

Huff, trist å miste, og sikkert litt ekstra sårt å miste to stykker. Men vi får håpe at vi har fått vår dose av uflaksen nå, så da MÅ det jo gå bra neste gang. Jeg trot jeg var bortreist under EL når jeg ble gravid sist, så det ER håp fordi om du og mannen ikke er sammen akkurat da!!! Ønsker dere lykke til!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...