Gå til innhold

lyse-brune klumper i utfloden


Gjest

Anbefalte innlegg

KAn noen hjelpe meg??? hva er dette?? Så på papiret etter jeg hadde vært på do for en halv time siden, og da var det noen lyse-brune klumper på papiret. Ble selvfølgelig kjemperedd, og begynte å gråte... Føler meg så alene! Mannen min er på jobb, og kan ikke komme hjem før om fire timer... OG jeg vet ikke hva dette er... Kan noen fortelle meg det? Har ikke blødd noenting, og er 8+3 i dag. Har heller ikke vondt i magen... Var på to for fem minutter siden, og da var det ingenting på papiret. Bare vanlig utflod. Vær så snill å svar meg!! ER så redd nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Jeg hadde det jeg også for 2 dager siden. Var på gyn å fikk sjekket det. Var ikke noe farlig,men heller normalt sa gyn til meg. Så lenge du ikke har smerter,går det helt fint!! :o) Livmorhalsen er ganske sjør nå, og det er mye mer blod i systemet enn det pleier. Man kan få bittesmå blødninger etter sex blandt annet.

 

Prøv å slapp av og tenk positivt!!

 

LYKKE TIL!! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjente nettopp på livmorstappen, og den kjentes åpen ut. Er det et dårlig tegn? Enda ikke noe mer farget utflod eller smerter... Spør bare fordi jeg er så nervøs!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt dette i to dager nå. Men jeg har også hatt bittelitt friskt blod både i gårkveld og i forgårskveld, og resten har vært brun utflod. Jeg skal på UL på mandag, så jeg håper på det beste Jeg vet at dette kan være normaltog ikke trenger å bety at noe er galt,men jeg klarer ikke la være å bekymre meg...håper vi begge har det som er normalt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Man skal ikke kjenne på livmortappen etter at man er blitt gravid...Jeg kjente på min før jeg testet positiv, men har aldri blitt så klok på den. MEN siden du ikke har vondt og du ikke blør mer,ville jeg tatt det med ro,og vært positiv. Ring fastlegen din på mandag, og be om en sjekk hvis du er veldig urolig! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar jenter! Nå har det jo gått en del timer siden jeg oppdaget et par lyse-brune klumper i utfloden, men etter dette har jeg ikke merket noenting... Ikke noe mer unormal utflod i alle fall... Så jeg håper på at dette går greit, men er fortsatt litt bekymret. Skal på ul på mandag, og det skulle jeg uavhengig av dette også. Men da får vi vel nærmere beskjed om noe er galt eller ikke... Krysser fingrene for oss alle tre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...