Gå til innhold

POSITIV TEST :-)


Rakri

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulere så kjempemasse:) Da er vi jo en del stykker som får baby omtent samtidig:) Denne gangen velger jeg å vente med å si det til familien & venner til jeg omtrent er 12 uker på vei, skal i allefall prøve så godt jeg kan:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, jeg har allerede sgt det til min aller nærmeste familie=) Klarer ikke holde det... Er jo så gla!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første? Dette er mitt 3-dje barn. Nummer klarte jeg å holde meg til uke 10. Andre klarte jeg ikke å holde meg mer enn uke 6. Men må bare prøve noen uker til i allefall til rundt uke 10. Føler meg jo ikke gravid i det hele tatt, merker bare at livmoren driver på å utvides. Har ikke noe merkbart i brystene,for jeg ammer enda nr 2. Håper jeg ikke blir like kvalm som med de to første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye med spiren i magen...

det blir mange som får barn i nov/des

jeg testa positiv i går.....

når har du termin da?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neida, mitt andre=)

Da fant jeg det ikke ut før jeg var 7 uker påvei, nå er jeg i overkant av fem=) Så jeg har valgt og fortelle det til foreldrene mine å mine nærmeste venner!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Nei det er mitt tredje barn!

Har to jenter på 8 og 13, men de hadde jeg fra før, så det er min samboers første...

 

Vi har holdt på med mange runder pergotime, og så puregon en hel måned før vi kunne sette eggløsningssprøyte. SÅ da ble det med andre ord full klaff. Alle rundt oss vet vi har prøvd siden beg av sept, så da var det naturlig å fortelle det nå med en gang til de aller nærmeste. To glade søstre iallefall ;-) Neste skritt for oss er å finne ut om det er flere enn en (det var nemlig FIRE modne egg der...)

 

Klem og god helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt hvor lenge. Må ringe ned på Medicus på mandag og spørre. Antar de kan se det når hjertet begynner å slå, så ikke alt for mange ukene til det - håper jeg. Har sagt det hele veien at om jeg får to skal det gå helt greit. Tre derimot..... ja, da blir man litt mer varm rundt ørene, kan jeg tenke meg...Men spennende i massevis uansett!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg testet også positivt i dag og beregnet termin er 3. desember... Hvis dette går bra, blir det mitt tredje barn. Før den minste, hadde jeg en SA og en MA så jeg er forsiktig med jubelen foreløpig.

 

De skal vel kunne se et bankende hjerte i uke 7.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får krysse fingrene for oss alle..... spennende er det iallefall !!!

 

 

Gratulerer til deg også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også være med i gjengen deres. Testet positivt i dag, termin ca 28.november. Gøy med så mange på en gang!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.. Fikk positiv test idag jeg og, så har termin 3 des. Så moro at det er så mange med samme termin her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg melder meg også inn.... termin 1. des..... det blir en spennende adventstid :-) Hvis alt bare går bra underveis!! Lurer på om jeg ikke skal kjenne litt forandringer snart, kjenner kun at jeg springer på do mer enn tidligere. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...