Gå til innhold

September: Buggypod..

Mariela-har jente05 og gutt07

Anbefalte innlegg

Noen som har denne, eller hørt noe om den??

Syntes den så veldig lur ut. Jenta vår er bare 22 mnd. når lillegutt blir født, så buggypod må jo være midt i blinken for henne :)

Har ei Simo kombi, lurer da på om den kommer til å passe på vogna vår..

http://www.alexi.no/product_info.php?cPath=765_853&products_id=3126

Klem.. .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Har lurt på det samme selv. Gutten vår blir 21 mnd når babyen kommer. Men ser at de tåler maks 15 kg.. Lillegutt veier jo 13 nå!!?? Er jo geniale ellers,men spørs hvor lenge han holder seg unna maks-grensen!!! Er han SÅ tung,de skriver jo at de varer til ca 3 år!!????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange med sommerbarn her ser jeg. Moro!

Jeg får 22 måneder mellom mine og lurer og på hva jeg skal gjøre med vogn. Sånne billige tvillingvogner er enten bare opp til 15 kilo eller så kan ikke ryggen legges ned slik at babyen kan ligge der. Må opp i over 5000,- for ei som duger.

Tenkte på den buggypod'en, men his den bare er opp til 15 kilo, holder den jo ikke lenge :(

Vet ikke helt hva vi gjør. Kanskje bare prøver med søskenbrett og god tid? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bare min gutt som er stor altså!! Regner nesten med at han veier rundt 15 kg når babyen melder sin ankomst. Termin 13 juni jeg da!! Ikke lett å finne ut av dette her..Venter nok og ser behovet ann,men heller også mot ståbrett og god tid:) Lykke til med valget alle sammen!! Ha en strålende kveld!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...