Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Lurer på om dere alle har store, fine gravide.mager nå? Jeg er 20 uker på vei, og har bare en bitte-liten kul. Syns det er litt trist at alle komenterer hvor liten den er, for jeg vil jo så gjerne være fin-gravid jeg også! Og så begynner jeg å lure på om det er noe galt, vokser ikke babyn som den skal? Alt var i alle fall bra på UL i uke 18.. Noen som har det på samme måte?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8748212-s%C3%A5-liten-mage/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke så stor mage jeg heller, men det har skyti litt fart siste uken faktisk. Er 21 uker på vei nå..... Var på en UL for noen dager siden fordi jeg var redd det lekket fostervann,men alt så bra ut og babyen hadde vokst så det er tydeligvis plass til mye baby inni den lille magen likevel:)

Selv følte jeg som deg en periode - ville jo gjerne at det skulle synes mer og ble litt fornærmet over at folk ikke var SÅ entusiastiske fordi jeg ikke er SÅ gravid enda. Nå tenker jeg som så at det er deilig å fortsatt kunne bruke mine vanlige klær og at magen fort nok blir stor, og da kommer jeg sikkert til å synes det er slitsomt med alle som tar på den og i det hele tatt at den er litt i veien. Så jeg setter pris på min lille mage nå og tenker at jeg da sikkert klarer å sette større pris på en voksende mage siden:) Forøvrig tror jeg at jeg må innse at jeg nok aldri får den største gravid-magen uansett....

Kor mykje veier du da?Eg har en vennine som e modellslank,172 høy og 58 kg.Og hu e i uke 18, det ses nesten ikke i det hele tatt,en liten kule,men det står alt bra til med ungen.Eg e overvektig,og i uke 21 har fått fin rund mage,og det sparker ril og med over navlen! Så størrelsen på magen e sikkert avhengig av mammas størrelse. Og vent til etter 6 måneder! D skal det vokse skikkelig! I mitt forrige svangerskap jeg har lagt på meg bare 3 kg under de tre første måneder og 14 kg på de siste 6. Riktignok var det meste bare vann da,mistet 12 kg 2 uker etter fødselen. Så ikke vær bekymret! Det e viktigst med at ungen skal bli frisk og fødselen går bra.

Hei du:)

Det har jeg også, en liten hard og spent kul, spesielt når jeg ligger på ryggen.

Er overvektig og tror vel at det er derfor den skjules så godt "blandt resten" ;o)))

Er også i uke 20 og alt var som det skulle på UL i uke 18, så den ligger nok godt gjemt der inne og har det bra, men jeg må jo ta meg i å begynne å lure av og til.......altså om det er noe der inne? Vil jo også svært gjerne at den skal poppe ut nå snart, så jeg får vise en ordentlig flott gravid mage:o)))

Vi får snakkes etter påsken og se om marsipanen har gjort underverker....*knis*

Lykke til! ;o)))

Hei, hei... Du skal ikke fortvile, æ har d heilt motsatt. Har veldi stor mage tell kor langt æ e på vei. Å d e ikkje like arti bestandi. Da for du høre:"har du mange inni der?D må ihvertfall være to.." Eller "Kordan blir du å se ut før du e færdigådd?Du kommer jo te å eksplodere." Som du sikkert skjønne så kan d gå begge veian d der. Slapp bare av, magen kommer tidsnok, å du kommer te å kose dæ masse me den.

Annonse

Har ikke stor mage nå og hadde det heller ikke sist jeg var gravid. Er glad den er liten, da det slipper å bli så tungt mot slutten. Dessuten kan jeg bruke mine vanlige klær lenger. Du kan jo være fint gravid selv om magen er liten. Jeg synes hvertfall små mager oftere er penere enn kjempestore.

Jeg er i uke 21 og synes også jeg har liten mage. Hvor høy er du da? Jeg er 176 så tror det er litt av grunnen til at magen min er liten. Har også en gutt på 15 mnd og hadde liten mage hele forrige svngerskap. Så vel egentlig ikke gravid ut før jeg var rundt 7 mnd på vei. Merket nesten ikke magen forrige gang, hadde et veldig lett svangerskap forrige gang og fikk heller ingen strekkmerker:) Så tror du skal være glad for at magen ikke blir så veldig stor jeg....!:)

Takk for mange fine svar! Jeg får bare tro at alt er bra med den lille, og at den tar den plassen den trenger. Er jo ganske høy, og mistet endel kilo de 3 første mnd pga "morgenkvalme". Skjønner jo også at det er endel fordeler med å ikke bli så stor så fort! Men man bekymrer seg jo for så mye under graviditeten. Og verre blir det nok når babyn er kommet ut! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...