Gå til innhold

Noen her som har termin 5-10 nov?


NoBlonde-fått ei prinsesse

Anbefalte innlegg

og er i samme båt som meg :)?..

JEG VIL OGSÅ HA EN SKRAVLEVENNINNE ;)...

er 37 år har to jenter fra før på 13 og 16 i år.. og har ny sambo.. som ikke har barn.. vi bor i nord trøndelag..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har termin fjerde da, vet ikke om det er godt nok?? hehe...

 

er 25 år og veter nr tre med samme gamle sambo;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, i nesten samme terminbåt iallefall :)

Har termin rundt den 9.

Er 28, gift og vi venter nummer 2.

Bor på Vestlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei turbo og oktoner >:) så koselig...joda dere kommer igjennom det stooore nåløyet mitt :)..

har dere det bra i svangerskapet??..

plages endel jeg da men i dag er jeg i litt bedre form så smiler fra øre til øre..

 

vært kvalm og uggen med vantvittg hodepine...

elelrs skal jeg på første ul 13 april da er jeg ti uker på vei. dette sikert fordi jeg fyller 38 i år.. derfor litt ekstra oppføling:)

har dere fortalt det til noen ??.. unntatt sambo så klart ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia. Jeg har termin den 11. nov. Har en gutt på 14,5 og ei jente på 10 år. Samboeren sin sønn på 14 år bor også hos oss. Dette er vårt første barn sammen og vi bor i Trondheim :-) Håper jeg også besto testen he he. Litt arti å ha litt felles. Får litt angst av og til når jeg tenker på aldersforskjellen mellom ungene.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei wench.. :).. ja da er vi i samme båt :).. blir jo nesten som førstegangs fødende for vår del på ny.. er 13 år siden sist jeg fødde..

hva sier gutten på 14,5 da?.. hehe.. fikk litt tilbakemeldinger fra ho elsdte her.. herregud mamma.. du er allltfor gammel til dette ..hihi.. men DEt er jeg altså ikke.. :).. hvor gammel er du da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har bare blitt værre og værre de siste dagene, kvalm alså...helt pyyyyton!!!!!

 

Skal på første kontroll den 10, blir spennende:) Ingen ul på meg før uke 18 tror jeg, heldig du som får komme før!

 

Er skikkelig bekymra denne gangen, blir visst bare verre for hvert svangerskap det der!

 

Har fortalt det til litt for mange igrunn, men kun familie og de nærmeste vennene, gjorde det nå i helga siden jeg begynner å bli såpass dårlig, har en liten på snart 9 mnd som det er deili å få litt avlastning på innimellom:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

off den bekymringen tror jeg vi lager oss egentlig.. hadde noen ganger vært bedre uten all denne viten fra internett...er sykemeldt jeg da frem til uke 12 i første omgamg..pga at jeg jobber natt.. og det er faktisk 50 % sjangse til å miste om du jobber natt turnus.. så sitte rhjemme og *ruger* ;)... var i byen i dag.. trefte flere kjente som jeg måtte etterhvert si det til for øynene deres *hvilte* litt vel lenge på maven.. er allerede blitt visende til meg ..så der var den hemmeligheten ;)..

 

litt greit å få hvilt seg litt sikekrt når du har en på 9 mnd.. som vil ha hele mammas oppmerksomhet <:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja begynner å vise her og.... flesket fra forrige er blitt umulig å holde inne;) hehe... Så sliter litt på jobb....! har ikke lyst å si det der enda!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger mej på jeg også. Har termin en gang mellom 3. og 6. november. Alt etter hvilken terminkalkulator jeg bruker... :-)

 

Jeg har ingen barn fra før, mannen har en datter på 8 år. Vi har prøvd i mange år å bli gravide og har flere prøverørforsøk bak oss. Denne gangen har spiren vært her lenger enn noen gang tidligere. Så nå krysser vi alt vi kan for at det denne gangen skal gå bra. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 36 år.... Satt og regna på hvor gammel jeg er når ungen skal begynne i 1. klasse, konfirmeres osv... Huff jeg må slutte å tenke på d. Det er jo heldigvis bare å gå inn på internett, så ser jeg jo at det er mange som skal ha barn i moden alder ja :-) Alle tre ungene ble kjempeglade. Jeg hadde grua litt for å si det til min gutt på 14,5. Vi valgte å gjøre det en dag han kom hjem fra faren (de hadde vært der i to uker) og han var i godt humør (det er jo ikke så ofte i disse hormontidene hans he he) Mens jeg satt og prøvde å finne ut hvordan jeg skulle si det, spurte han rett ut " e du gravid mamma?" Jeg ble helt paff, men sa jo ja da. Da ble det mye fliring og tulling på de 3 kan du tro. Senere på kvelden hørte jeg guttene satt på rommet sitt og planla navn på småtten. Har spurt de senere om de syntes det var flaut, men det syntes de ikke at det var. Og jeg som hadde grudd sånn for å fortelle det :-) Hvor i Nord-T bor du? Kjedelig å være sykemeldt eller? Huff jeg kan tenke meg at tiden går sent. Regner med at jeg får bekkenløsning og blir hjemme om ei stund jeg og, så fram til da nyter jeg fellesskapet på jobben. Ble litt langt dette da kanskje :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei igjen :>).. godt med noen lik min alder her inne og i samme situasjon.. skjønt vi er mange da har jeg ettervhert sett jeg og <:)..

joda hun elsdte synes nå det er ganske så svært med at mamma skal få bebi..hun yngste er i hundre. ;). vi bor utafor namsos.. men skal til å bygge nytt hus i namsos nå. blir vel så vi flytter inn slutten av august sept.. et sted. nytt hus og ny beibi.. livet ser bra ut jah :).sambo er fra stjørdal eller oppvokst der men egetnlig lofotværing. mora hans bor i trondheim.han er 5 år yngre enn meg ;).. rette veien ;).. og har ikke barn fra før.. så dette er veeeldig spennende for han. han er ute på nordsjøen og jobber nå da.

har du plagdes med bekkenløsning?..hadde ikke så mye til det sist. men ting er jo litt forandret..kroppen er liksom ikke like ung lenger.. selv om jeg er 15 noen ganger i hodet .. :)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åå tintus.. det høres ut som den har klort seg fast denne gangen ja :).. hvor lenge har dere prøvd da?- gikk det greit første gangen og få dattera på 8 ?..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har prøvd i ca 4 år. Ja, jeg håper virkelig at nurket sitter. Men jeg klarer ikke å være helt optimist da...

 

Vi har ikke noen barn sammen fra før, det er mannen min som har en datter fra før. Nå er det hos meg "feilen" ligger, så de hadde ikke noen problemer med å få barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så det er ditt første <.) så spennende:).. når vi er kommet såpass langt som vi har nå så er v over det værste... selv om man sier 12 uker.:)..

de fleste mister en uke etter ikm..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Jeg hartermin 10November hvis dette går bra. Har hatt blødninger siden torsdag og har mista 2 ganger før... Jeg er 30 og mannen er 28 og vi har prøvd å få barn i 2 år. Står i prøverørskø, så går dette ikke bra er vi igang i april. Vi bor i Bergen og gleder oss kjempemasse til åen dag få en egen familie :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei kirsty.. har fulgt litt med deg her inne på sidelinja.. håper det går bra med deg.. blør du like mye enda?..

 

noe sånt dritt!! unnskyld at jeg sier det.. men at det skal være så vanskelig å få noe man ønsker seg så inderlig??..

 

håper det går bedre med deg da...

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen alle sammen.. tenk at vi er så mange ?? :)..

å så nyyydelige beibier vi skal få ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har termin 11 nov. Er snart 34 år og har to barn, ei på 11 år og ei lita tulle som døde fra oss i svangerskapsuke 34 for snart 1 år siden. Er nå veldig spent og bittelitt redd, men har på følelsen at dette kommer til å gå veldig bra!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...