kvirrevirrevitt Skrevet 24. mars 2007 #1 Skrevet 24. mars 2007 Er det trygt å ta? Finner ikke noe om det i forbindelse m tilstoppede melkeganger... -Men det skal visst være bra for hukomelsen?? er det den man får kjøpt på helsekosten?? Har hatt feber (opptil 40) -men ser ut til at jeg klarer å holde meg unna brystbetennelse (masserer/tømmer og det blir bedre) -men brystet blir liksom aldri helt "seg selv" igjen mellom slaga.. ømme klumper og tedens til å bli sprengt. Tror produksjonen -på bare den puppen (!) har økt pga den hyppige tømminga, så nå er det blitt en litt ond sirkel her -for nå produserer jeg jo mer en lillegutt vil ha, så da får jeg jo ihvertfall ikke tømt skikkelig!!! Har ikke stor suksess med å få tømt skikkelig bare med pumping heller.. -Så, detta lecitin'et, -er det å anbefafle? ( Gjør jo ikke noe om jeg får bedre hukommelse på kjøpet.. ;o))
Blomman Skrevet 24. mars 2007 #2 Skrevet 24. mars 2007 lecithin i de mengder kellymom og norsk kompetansesenter for amming anbefalrer er helt trygt. lecithin løser opp tette mrelkeganger og gjør at melka renner lettere - løser opp fettet på en måte. Nka anbefaler 1200mg kapsler - 2 stk morgen og 2 stk kveld etter en uke med åpne melkeganger reduseres dosen til tre kapsler a 1200 mg pr dag i en uke- så to kapsler pr dag i en uke. vedlikeholdsbeh er en kapsel a 1200 mg pr dag se ammehjelpen.no og kellymom.com fås på helsekost ja - andre styrker kan og brukes selvsagt men er de svakere som f eks 500 mg må du ta fire morgen og fire kveld...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå