Gå til innhold

Hei jenter! når fester egget seg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Linnen80,

egget fester seg ca 140 timer etter innsetting, dvs sånn en gang rundt dag 5-6.

Men dette varierer jo veldig.

Første gangen jeg fikk innsetting, kjente jeg det stakk ganske godt rundt dag 3 og 4 og innbiller meg at det var når egget festet seg. Men jeg vet jo ikke.

Denne gangen kjente jeg egentlig ikke så mye annet enn at jeg hadde mensmurring hele perioden. Tok det som et dårlig tegn, men det festet seg likevel:-)

Lykke lykke til.

klem

Hei!

Jeg er ruger på dag 6 nå og er også spent på dette. Har egentlig hatt mensmurring omtrent daglig og er ikke sikker på hvordan jeg skulle tolke dette. Vanligvis får jeg også mensmurring ca 1 uke før forventet mens så jeg har også hatt dårlig følelse.....

Men nå ble jeg faktisk litt lettet da jeg leste innlegget ditt, MaliMali

Kanskje det er håp for meg???

På St. Olavs sa de til meg at det var helt vanlig å ha murringer hele tiden...men det er jo så vanskelig å slå seg til ro med dette...Er den dagen man setter inn embryoet 1.rugedag? eller er det dagen etter innsetting? hmmm... tenker hele tiden nå jeg... Måtte disse dagene gå fort!!! Jeg tror nå også at denne murringen kan være etter uttaket, for jeg har egentlig hatt sånn siden da. Hva føler dere jenter?

jeg føler at det på en måte presser fra eggstokkene og nedover.

Kan dette være smerter etter uttaket?

Men kan jo også kjennes som luftsmerter...

Tror jeg kanskje skal ringe til st.olavs på mandag så jeg slipper å gå å spekulere, eller hva??

Annonse

heisann .. vet det er noen tøffe dager nå.. en kjenner liksom etter alt mulig.. jeg ble gravid nå på min 4 innsetting.. og må si at det først var rundt dag 12 at jeg skjønte at noe var annderledes enn de andre gangene,, fikk bla vondt i bryst rundt dag 8 og hadde ikke det tidligere .. mens murr også men det var tilstede alle gangene.... egget fester seg rundt dag 5 6,,,, lykke lykke til ..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...