Anonym bruker Skrevet 24. mars 2007 #1 Skrevet 24. mars 2007 Noen som har erfaring med denne som søskenvogn? Det vil være 2 år mellom barna, og 2 åringen går ikke i barnehage så vi må komme oss en del ut på tur! Synes den ser komfortabel og kul ut... Hvordan er fjæringen? Får man den inn i en vanlig stasjonsvogn? Har mest lyst på OTH sin der du kan ha den lille mot deg i hardbag, men den er så dyr.
mammmamia ** Skrevet 24. mars 2007 #2 Skrevet 24. mars 2007 Av OTH og TFK ville jeg definitivt gått for TFK..! Den er dyrere enn OTH trodde jeg, men bagen er gigantisk, så babyen kan bruke den kjempelenge! Grei fjæring, ikke som Simo liksom, men helt ålreit, man trenger ikke så mye på en tvillingvogn allikevel..! Hadde jeg noensinne fått tvillinger skulle jeg hatt denne :-) Men har du sjekket ut Phil&Teds sin søskenvogn? Den er jo helt genial, kan brukes bare til babyen eller til begge to, og på den nye modellen, Sport, kan søskensetet legges litt ned sånn at eldstemann kan sove :-) Suuuuuuuuuuuper vogn!
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2007 #3 Skrevet 24. mars 2007 Hei, Har TFK tvillingvogn som søskenvogn selv. det er 20 mnd. mellom barna, babyen ligger i mykbag. Vogna er forholdsvis stor, men veldig lett å kjøre. Enkel å legge sammen når du bare lærer deg knepene og går fint inn i en stasjonsvogn. Elsker denne vogna og kan anbefale den på det sterkeste. KJøpte den på Baby onlineshop i Tyskland, sparte mange penger på det og en enkel affere. Så også på Phil & Ted, men synes babydelen hang på en slik måte at den gynget i overkant av hva jeg syntes så behaglig ut.
LadyLay Skrevet 24. mars 2007 #4 Skrevet 24. mars 2007 Vi har brukt TFK twinner twist til våre to barn nå siden september og er veldig fornøyde!! Det er 2 år og 3 mnd mellom våre barn og den er fremdeles like aktuell - absolutt å anbefale og vi har ikke angret et sekund på at vi kjøpte denne vogna. Ikke noe problem med å få den inn i bilen (blir faktisk mindre enn vår Hartan Skater XL med 3 hjul) og den går glatt igjennom dører. Den er faktisk ikke bredere enn mange single vogner. Til info så kjøpte vi også vår gjennom babyonlineshop.de
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2007 #5 Skrevet 25. mars 2007 Tusen takk for svar. Sjekket babyonlineshop og der var den jo kjempebillig! Har vært å sett på Phil &Ted, men synes ikke søskensetet ser så komfortabelt ut å sitte i, spesielt ikke når det står nede. Men den er jo liten og lett og praktisk da. Ser koseligere ut å ha barna ved siden av hverandre pluss at i TFK kan begge ligge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå