Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Hvor lang tid kan man regne med å bruke på sykehuset i fob uttaket? Min mann lurer på om han skal ta halve eller hele dagen fri fra jobb... Vi skal møte halv ni på sykehuset, og min mann skal produsere sitt bidrag hjemme (vi bor veldig nærme sykehset) - det betyr vel at vi kommer i gang med uttaket ganske raskt etter at vi kommer - prøven hans må jo være fersk, mener jeg? Kan vi regne med at det hele tar et par-tre timer, liksom?

Lurer på mye i dag gitt ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror vi brukte ca 2 timer tilsammen på sykehust....

Skrevet

Hei lillingønske :-)

Nå er jeg tilbake. Klarte ikke holde meg unna :-)

Vi brukte også to timer på sykehuset :-)

når er uttaket ditt?

Stooooor klem fra meg

Skrevet

Hei Linnen :)

Så koselig å se deg her !! Har savnet deg vet du. Velkommen tilbake skal du være :-)

Uttaket blir til tirsdag.. Men som du kanskje ser i innlegget under fra meg, så er jeg visst litt overstimulert.. Har produert aaaaalt for mange egg, så jeg håper bare inderlig noen av eggene er gode nok :-)

Hvordan går det med deg???

Klem

Skrevet

det går egentlig helt bra med meg, har litt smerter i magen nå da, men håper på at det kan være festesmerter? vet du når det skal feste seg?

Fikk satt inn et firedelt egg, de sa det var av topp kvalitet,så jeg får bare stole på at det de sier stemmer. :-) er veldig spent da, skal teste om tolv dager, men synes det er så lenge til.

Håper du har fine egg fordi om det ble mange. Snoopy hadde jo også det, hun fikk 13 befruktede!! så vi krysser fingrene for deg!

klem

Skrevet

Åhh, dette blir spennende altså!!! Tenk, om 12 dager har du svaret :) Jeg vet ikke når egget fester seg, men jeg googlet det litt nå, og det ser ut til at det er sånn 3 dager etter innsetting.......:

http://www.snartgravid.com/plassen/archive/index.php/t-15849.html

http://66.102.9.104/search?q=cache:CLUOKQsvrdAJ:www.fub.no/forum/archive/index.php/t-1514.html+ivf+n%C3%A5r+fester+egget&hl=no&ct=clnk&cd=4&gl=no

Så det kan jo godt være det er det du kjenner...

Klem

Skrevet

takk lillingønske!

drar på jobben jeg nå :-)

god helg!!

masse gode klemmer fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...