Gå til innhold

Jeg og mannen min har inngått en avtale...

Anbefalte innlegg

Om at vi skal sitte minimalt på dataen i helga! Det var hans forslag og jeg måtte spørre om "vel, hva mener du med minimalt da?" :-) Redd for å gå glipp av dibbetid, haha :-)

Men så var det om vi holder avtalen da - han har nettopp fått seg bærbar datamaskin så nå sitter vi begge 2 på stua - med hver sin data!

Bra at vi begge 2 har messenger da, så kan vi kommunisere med hverandre også :-P

Fortsetter under...

jeg og sambo har også hver vår laptop i stua. Vi sitter med dem hele kveldene. Vi har hver vår messenger også. Han har skype også slik at han snakker gratis med vennene sine i headsettet. Han har jo alle vennene sine og familien sin på Island, så han bruker kvelden til å prate med dem.

Vi har prøvd å gjøre slike avtaler med mindre pc-bruk, men det holder ikke. Vi har prøvd å se tv,filmer, spille kort eller noe sånt, men etter en stund går vi lei, så er vi tilbake til dataen hehe.

Dere får ha lykke til med avtalen.

Hi, hi... Jeg prøver å foreslå for mannen min at vi skal finne på noe sammen vi også... Og så starter vi kanskje å se film sammen eller noe sånt. Men ender med at vi stopper midt i fordi vi er lei. Så setter vi oss foran PC'en i stedet... :o/

Vi har også hver vår bærbar pc, og sitter her i stuen nå og surfer mens vi ser på landskampen (vel det som skulle vært kampen da, sjokkerende at voksne folk kan oppføre seg slik...)

Tviler på at vi hadde klart å holde en slik avtale...hehe (for svake og for avhengig av pc)

Lurer fælt på om dere har klart å holde avtalen:-)

Hehe, vi sitter å ser på kampen vi også - med hver vår bærbar :-)

Vi har forsåvidt vært lite på dataen idag i forhold til hva vi pleier, men det er fordi vi har vært en tur å handlet og vi har også vært i selskap :-P Så vi får se an morgendagen - om vi klarer å holde oss unna!

Tror nemlig ikke det, kanskje litt mindre, men ikke så veldig merkbart :-)

Vi skal ut en tur i tuben ikveld da :-) Så da gjør vi jo noe ilag! :-)

Annonse

Lykke til.

Gubben er pc-frik og vi har vært vårt pc-rom/gjesterom.

Akurat nå sitter faktisk jeg på pc og gubben spiller gitar,

men jeg blir lei av det og går på egent rom...

Jaja, ser jo film og går turer sammen da ;) og fikser i og utenfor huset.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...