Lotte&Babyspiren Skrevet 24. mars 2007 #1 Skrevet 24. mars 2007 klarer ikke tenke rasjonelt i det hele tatt....har bare grått siden jeg våkna i mårrest og alt er galt liksom...ennå jeg egentlig er glad...! Skal ikke mye for å tippe meg av pinnen nå..
Guldamedgull Skrevet 24. mars 2007 #2 Skrevet 24. mars 2007 Må vel skrive meg på her gitt! Bare griner og griner...men jeg er ikke glad... Snufs...
cowboylaila Skrevet 24. mars 2007 #3 Skrevet 24. mars 2007 jeg skriker også for ingenting..... blir sint for ingenting også.... huff... vanskelig
Gjest Skrevet 24. mars 2007 #4 Skrevet 24. mars 2007 Klokka 06.45 i dag tidlig lå jeg i sengen å gråt fordi vi ikke hadde kaviar...Herremin asså!! Og var kjempe sur på sambo fordi han aldri kjøpte kaviar. Spiser det jo aldri ellers...Stakkars mann!!! Er litt komisk i etter tid da..Men akkurat der og da, er det det viktigste i livet...merklige greier...
Lotte&Babyspiren Skrevet 26. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. mars 2007 ja gråter som en sild jeg også...i går gråt jeg ikke i det hele tatt. NÅ gråter jeg igjen, hele tiden....huff...og sambo bare trøster og trøster!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå