adie Skrevet 24. mars 2007 #1 Skrevet 24. mars 2007 har lånt ett sånn apparat som legene har,for å høre hjertelyden på babyen....lånt d av en venninde.... det jeg lurer på re...kan jeg bekymmre meg når hjertelyden er bra...men babyen ...jeg kan ikke kjenne babyen bevege seg...beg i går.. noen som vet???
shayan_jente_04.04. Skrevet 24. mars 2007 #2 Skrevet 24. mars 2007 hei har sånn hjertemonitor selv, og brukt i tider.... så lenge du hører og ser at hjerte til barnet slår så skal du ikke bekymre deg!!!! det må slå fra mellom 110/160 slag o min...det kan over stige 160 slag per min, hvis du anstrenger deg, det er helt normalt, da kan du legge deg på siden så vil det normalisere seg!!!! ikke alle barn som er like aktive vet u, alle er forskjellige! så kos deg med de søte hjerte slaga til bebin din!!!!!! klem
hege-milla Skrevet 24. mars 2007 #3 Skrevet 24. mars 2007 du skal alltid kontakte jordmor ved lite eller ingen bevegelser...men du...prøv å spis en isbit...se om han røre på sæ da,pleie å fungere bra her:)
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 24. mars 2007 #4 Skrevet 24. mars 2007 Så lenge hjertelyden er fin, så er jo alt tilsynelatende bra vil jeg tro. At den beveger seg lite kan jo være at h*n sover, eller slapper av. De er jo ikke aktive 24/7 hvis ikke det var liv ville du jo selvfølgelig ikke fått hjertelyd. Men er det lenge, vedvarende, bekymrings lite bevegelser, så ville jeg tatt en tlf til sykehuset. Vet ikke hvor langt du er på vei jeg?
adie Skrevet 24. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. mars 2007 er 28 uker å noen dager.... skal jo til legen til mandag....kan jeg vente så lenge....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå