Gå til innhold

30 + i Oslo?

♥ nr3 i juni 2011♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange av dere som er 30 + i Oslo?

Selv er jeg 30 (31 før babyen kommer), venter første barn i august.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir 30 før babyen kommer. Har termin i juni og venter også første :)

Skrevet

Jeg e 31, venter første og har termin i oktober :)

Skrevet

baby'n kommer i august og da har jeg blitt 33.

Skrevet

Hei!

Jer er 37 år og venter rmitt første barn 1. november (/slutten av oktober, litt usikkert), bor i Oslo

Skrevet

Hei, jeg bor i oslo, har fyllt 35 når lillemann kommer i slutten av aug.

Skrevet

Rekker forhåpentligvis akkurat å bli mamma før jeg blir 33 jeg... Føler meg akkurat passe gammel til å få barn for første gang :-)

Skrevet

Heisan!

Jeg er 33 år og venter mitt første barn ca 26. august. Samboeren min er 37 år, og vi føler begge at vi er akkurat passe gamle til å få barn nå.

Skrevet

Hei på dere:)

Jeg er inne på besøk fra Din Baby, lillegutt kom 2. januar, men henger fortsatt igjen her inne for å følge de andre jentene i mål.

Jeg vil på det sterkeste anbefale dere å lage et treff for førstegangsfødende på 30+. Vi er en jentegjeng som har truffet hverandre på denne måten, og selv om mange av babyene nå har poppet ut, fortsetter både vi med baby i vogna og de med baby i magen å treffes. Det er utrolig godt å treffe andre som er i samme situasjon, man kan dele erfaringer, få svar på ting man lurer på og søke støtte og trøst hvis man trenger det.

Lykke til og nyt tiden med knøttemagene:)

Skrevet

Hei Bellen:)

Har fulgt fødselshistoriene deres en stund nå, er det mange av dere som ikke har født ennå?

Skrevet

Hei hei:)

Det er fortsatt noen som har knøttene sine i magene. Et par er helt på målstreken nå, og noen som fortsatt har en bitteliten bit igjen. Jeg tror den siste terminen er i slutten av april, men det er jo så mange av oss som har sneket i køen og født før termin så det er ikke så godt å si når alle sitter med hvert sitt knøtt på armen:) Jeg er jo så verpesjuk at jeg har lyst til å begynne på igjen jeg da, men fornuften sier det er greit å vente litt:)

Lykke til med svangerskapet:)

Skrevet

Hehe kan være greit å vente litt til ja, det har vel ikke kroppen vondt av :)

Er ikke så lett å få til et nytt treff for 30 + nå desverre, går litt over stokk og stein og mange linker på forskjellige steder- synd jeg ikke ble gravid litt før så jeg kunne blitt med dere. Dere ser ut til å ha en fin gjeng:)

Lykke til med de som er på streken, og et eventuellt nytt svangerskap:)

Skrevet

Hallo. Er 38 og har termin i okt...for første gang :-) Bor i Oslo.

Skrevet

Hei Ninsen:o)

Så flott, gratulerer! Hadde vært kjempekoselig om du ble med på treff!

Skrevet

Hei!

Jeg blir 32 om en måned, og har termin 30.juli med min første!

Bor i Oslo (vest), og kan gjerne bli med på et treff!

Er ikke så veldig ofte logget inn her, men legg igjen en mld på min profil eller noe, så prøver vi å opprette direkte kontakt?

Skrevet

Har nettopp fylt 30 og venter mitt første barn i november. Bor i Oslo ja, blir gjerne med på et treff om det skulle bli aktuelt.

Skrevet

Jeg er 30. Rekker å bli 31 før babyen kommer i november :o) Hadde vært koselig med et treff i Oslo-området.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...