Gå til innhold

30 + i Oslo?

♥ nr3 i juni 2011♥

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hei på dere:)

Jeg er inne på besøk fra Din Baby, lillegutt kom 2. januar, men henger fortsatt igjen her inne for å følge de andre jentene i mål.

Jeg vil på det sterkeste anbefale dere å lage et treff for førstegangsfødende på 30+. Vi er en jentegjeng som har truffet hverandre på denne måten, og selv om mange av babyene nå har poppet ut, fortsetter både vi med baby i vogna og de med baby i magen å treffes. Det er utrolig godt å treffe andre som er i samme situasjon, man kan dele erfaringer, få svar på ting man lurer på og søke støtte og trøst hvis man trenger det.

Lykke til og nyt tiden med knøttemagene:)

Hei hei:)

Det er fortsatt noen som har knøttene sine i magene. Et par er helt på målstreken nå, og noen som fortsatt har en bitteliten bit igjen. Jeg tror den siste terminen er i slutten av april, men det er jo så mange av oss som har sneket i køen og født før termin så det er ikke så godt å si når alle sitter med hvert sitt knøtt på armen:) Jeg er jo så verpesjuk at jeg har lyst til å begynne på igjen jeg da, men fornuften sier det er greit å vente litt:)

Lykke til med svangerskapet:)

Hehe kan være greit å vente litt til ja, det har vel ikke kroppen vondt av :)

Er ikke så lett å få til et nytt treff for 30 + nå desverre, går litt over stokk og stein og mange linker på forskjellige steder- synd jeg ikke ble gravid litt før så jeg kunne blitt med dere. Dere ser ut til å ha en fin gjeng:)

Lykke til med de som er på streken, og et eventuellt nytt svangerskap:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...