Gå til innhold

Hva skjer nå?? er jeg klar for dette da??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet i natt at jeg var litt "uggen i kroppen", på min vante tisse runde merket jeg at det var spor av blod og mye slim... (ops..tenkte jeg..er dette tegningsblødning??) kan jo ikke være det.. magen var litt stram men kjente bare litt mens-følelse i kroppen...Prøvde å legge meg igjen..men å få tankene bort fra hva som kan være i ferd med å skje gjorde at jeg IKKE klarte å slappe av.. (prøvde med en "slapp av cd" men hjalp ikke:-( (:-))

ikke noe blod ved neste toalettbesøk..men fortsatt litt uggen i mage/rygg...

Jeg er går forresten inn i min 37 uke i dag:-) ..

Hva tror du skjer videre???

føler meg ikke klar for å føde nå.. men blir jeg noensinne det da:-)

vil jo helst at den lille prinsessen min skal være lengst mulig til modning i magen:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi!

Vet ikke jeg, det er jo tydelig ting på gang da! :D

Hos meg startet fødselen på denne måten: da var babyen født 8 timer etter at det kom slim og blod slik som du beskriver... Det var 9 dager før termin.

Men vet om folk som har gått i opptil 2 uker før det har skjedd noe mer også.

Lykke til da! Du får holde oss oppdatert :0)

ps: hvis fødselen starter av seg selv på denne måten nå, så er hun nok klar for verden, vil jeg tro...

Skrevet

Da jeg ventet mitt første barn gikk slimproppen ca 10 dager før fødsel. Så det trenger ikke å bety at fødselen er i gang. Jeg tror kroppen ordner det slik at du føler deg klar når fødselen starter på ordentlig.

Jeg ønsker deg uansett masse lykke til!

Skrevet

Vet ikke hvordan det går nå, men er du usikker så ta en tlf til sykehuset! De gir deg det riktige svaret! Ikke noe særlig å¨gå hjemme å engste seg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...