Gå til innhold

Juli mødre bryr seg om hverandre:)

Anbefalte innlegg

Syns det er så fint å lese alle trådene hvor folk hjelper hverandre:) At folk faktisk bruker tid på å hjelpe andre .

Det er vel ingen selvfølge? Iallefall ikke på vilt "fremmede" i fritiden?

Så godt å vite at man får svar hvis man spør her inne:)

Enten det er faglig eller folks egen livserfarng:)

Vi klapper oss selv på skulderen:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8746397-juli-m%C3%B8dre-bryr-seg-om-hverandre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Signerer her. Godt skrevet. Jeg har ikke så mye erfaring, så ennå så spør jeg mer enn jeg svarer. Men jeg er imponert over moralen til alle her inne. Ingenting tull og hets og krangling. Vi er såååå gode.

Har klappet meg på skuldrene jeg hehe.

Annonse

Helt enig med dette:-)

Man føler seg veldig "hjemme" her og alle er veldig omsorgsfulle og hjelpsomme!

Kanskje derfor det er så lite mobbing å frekke svar? Forde vi rett og slett ikke gir åpning eller tolleranse for det!

KLAPPER HØYT FOR ALLE JULIMAMMAR:-)

Juliklubben er et kjempe fint sted å være for oss julimødre:-)

Jeg har fått en haug med gode råd og masse støtte. Det er ikke lett å være førstegangs og helt grønn når det gjelder det meste.

Jeg gikk lei av småtroll jeg også, ble som de andre lei av frekke svar og krangling om det meste. Fikk følelsen av at å ha egne meninger er forbudt på småtroll.

Her trives jeg som fisken i vannet:-)

Det er nok ingen selvfølge at vilt fremmede kommer så godt overens, så vi må bare fortsette å holde liv i denne supre klubben. Har dere opplevd et så positivt sted som dette før??? Det har ikke jeg...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...