Gå til innhold

Føler meg ikke gravid egentlig..


Lotte&Babyspiren

Anbefalte innlegg

har litt forstørrede pupper...det er alt...er faktisk litt lei meg idag også, fra da jeg våknet.

Er 4+6. jeg savner å være kvalm her nå...det er nå i vært fall et sikkert gravid tegn..bare går å venter på flere tegn og er litt bekymret faktisk..

Klær nedentil også, fikk sopp etter at jeg hadde vært i bassenget, har prøvd canesten..håper det blir bedre nå..

 

Trenger litt sympati jenter...:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror jeg bare er glad til hvis jeg ikke blir kvalm (eller noe mer kvalm enn det jeg er noen ganger). Jeg sitter også og er redd for at jeg plutselig ikke er gravid mer, når jeg ikke kjenner noe... Liker det når det stikker og strekker litt i magen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du,det er faktisk ikke alltid en trygghet at du er kvalm. Jeg hang med hue i dass fra uke 6 til uke 10 sist,var dritdårlig,og i uke 11 ble det oppdaga at spiren hadde vært død i flere uker,men kroppen min hadde ikke skjønt det.... Hadde alle vanlige tegn også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Huff så trist å lese elli-karamelli! Begynte nesten å gråte nå...

 

Jeg er sååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå takknemlig for at jeg ikke er kvalmen. Var det sist i flere uker..

Men jeg skjønner poenget. Jeg er nå 9+3 og kjenner ikke et sted at jeg er gravid!! Det er nesten så jeg tror jeg dikter det opp :) Men ultralyden bekrefter et lite barn i magen min... Det eneste graividtetsstegnet jeg har er større pupper og et utrolig svingende humør.

Ser frem til når magen vokser og det virkelig viser at jeg er i lykkelige omstendigheter. :)

 

Lykke til jenter!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg måtte bare innom her på 1.trimester å lesa litt,hørre egentlig til 2.trimester. Men håper det går bra at eg snakke litt med dåkke her inne og :) Men for å svara på detta innlegge så må eg bare sei at når eg var 5uker på vei så var eg drit bekymra fordi eg ikke følte meg gravid, hadde ingen tegn på at eg skulle vært gravid. MEN så kom eg til uke 9....og der kom kvalmen.....og den kom for å bli, eg er nå 22+4 og er fremdeles kvalmen :( *blir litt gal* Så være fornøyd så lenge kvalmen ikke er der....det er ikke noe gøy!!!

 

Lykke til videre i svangerskapet, plutselig komme alle graviditets tegnene ska du sjå ;)

 

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, pris deg lykkelig så lenge kvalmen holder seg unna, her kom kvalmen fra første dag med positiv test:)

husker i forrige sv.skap gikk jeg og var bekymra for at jeg ikke følte meg gravid, men så slo kvalmen ut i uke 7, og var kvalm frem til termin omtrent;) angra litt da på at jeg hadde "savnet" å være kvalm de første ukene kan du si:)

alt er sikkert helt fint med deg!:D

men leste at du hadde brukt canesten, du veit sikkert at hvis du bruker den canesten pillen så skal den settes inn med fingrene og ikke med den innføringshylsa når man er gravid:) hvis du ikke visste det fra før så kan det være kjekt å vite hvis du skulle få behov for det flere ganger:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...