Gå til innhold

jippi

Gjest

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå er det bare hundre dager igjen til termin, skal visstnok virke som det går fortere når man er nede på hundre:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jippi :))) heldiggris!!!!!!!

jeg har 116 i dag.. men fra 130 har det gått fort ned.. så snart er Lucas Iben og Ravn ute :))

Skrevet

70 dager igjen i dag

Skrevet

hehe, tenk før.. så var det jippi det har gått 12 uker.. nå er det snart 12 igjen.. også er det "faen han skulle vært ute i går!" hehe.. går så sykt fort..

Skrevet

Jeg skal ikke være noe "morro brems" her altså, men jeg har bare 28 dager igjen!!!!!! Og gleder meg masse til å bli ferdig.. når har dere termin?

Skrevet

hehe.. 18 juli :) gleder meg som en unge ;)

Skrevet

2 juli og gleder meg syyykt mye:D *stolt mammahjerte*:D

Skrevet

Ooooh!!! Jeg har bare 60 dager igjen til jeg får holde lillegutten min!!! Det er helt sprøtt som tiden flyr av gårde!!:D synes nettopp det var 100 dager,jeg!:) Åååh,som jeg gleder meg til å holde min lille elskling i armene mine og bare kysse på han, se på han, beundre han... Er ikke vi bare verdens heldigste,jenter?:D

Skrevet

har bare 28 dager igjen eg, termin 22april.. :P ædda bædda tigern..hihi ;) hatt en fin helg snuppa?

klem

Skrevet

gledesdreper er du pus:P:) jepp suuuuper, var på byen i går av alle ting:) hihi var gøy å danse med stooore magen:) hva med deg, gjort noe morro?:) *klemmepå*:)

Skrevet

Ikke for å være gledesdreper, men jeg har bare 29 dager igjen nå ;-) Og jeg gleder meg MASSE til å bli ferdig!

Sånn utenom: Noen som har planer om å bruke Ravn som navn? Så vidt jeg vet er det i følge den nye navneloven forbudt å bruke navn på dyr som menneskenavn - og jeg hadde lyst til å bruke Ulv... Evt Bjørn, vet ikke om det blir forbudt, men det er noe med det der. Jeg har heldigvis falt på et annet navn nå... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...