Gå til innhold

Til Lenn!

Vibeke28(fått to jenter)

Anbefalte innlegg

Hei vennen, hvordan går det med deg? Får ikke fulgt med så mye her, men titter innom når jeg får tid. Så du må oppdatere litt på denne tråden innimellom, please?

Vet du.. jeg er nesten misunnelig jeg! Ikke at jeg ikke unner deg dette, det gjør jeg av hele mitt hjerte! Men dæven som jeg savner sparkene og magen.. Når jeg åpner skuffen i kommoden min ved senga så blir jeg nesten sentimental.. for der er babywatcheren..

Men, nå er lillemor ute og smiler allerede. Det er ingenting som slår et smil fra en baby=) Jo.. kanskje det å våkne opp til en varm babykropp=)

Ellers har jeg det ganske bra. Litt sliten og trøtt, men mannen min er flink til å ta i et tak når han er hjemme. Ellers hadde jeg nok vært noe mer sliten.. hehe..

Trives som tobarnsmamma jeg!

Eldstemann er nyoperert, derfor jeg er oppe så sent. Hun har fått fjerna mandler, polypper og lagt dren i det ene øret. Hun fikk litt feber og hoste så vi har hatt legevakt hjemme, hun fikk penicillin. Så her sitter hun, lysvåken og spiller nintendo.. hehe.. Sendte mannen og lillemor til sengs, så de sover ihvertfall!

Dette ble mye om meg dette! Men husk at jeg tenker på deg og krysser alt som krysses kan. Men denne gangen går det så fint så=) Kos deg med voksende mage og snart spark?

Mange klemmer fra oss=)

Fortsetter under...

Hei Vibbe :) Så koselig med en tråd for oss!!Ja vi har vandret sammen i tykt og tynt her inne...herregud så lenge det har tatt. Hadde vi visst at det ville bli så vanskelig så....ja vet ikke helt. Det er godt at vi ikke vet alt som skal skje, da hadde vi vel bukka under for lengst!!

Så rart å lese at eldste"mann" (jente) er nyoperert! Vi var til lege med gutten vår fredag, og han skal nå inn til operasjon av mandlene! Håper det går fort! Han har slitt såå med streptokokker i halsen, nå går han på sin 2.penicillinkur dette året! (hadde en kur i februar også :( )

Ikke bra at disse små skal helle i seg alt dette guffet!

Vel...alt er bra med meg og den lille! Er i uke 10 nå, dvs går inn i uke 11 onsdag. Er 9+4 i dag.

Det er helt fantastisk, og jeg har grått mange gledestårer! Har hatt 3 UL til nå og alt, vekst og utseende er helt etter læreboka. Det er så godt å få gode nyheter etter alt tullet vi har hatt. det er så uvant, men sååå deilig!! :):):)

Har vært meget dårlig hele veien, helt siden 4+4 faktisk....både ligget langflat på sofaen i lange perioder samt kasta opp noen ganger.... Det er fortsatt like ille, men jeg trøster meg med at det gir meg en indre trygghet på at ting er som de skal. Husker hvor redd jeg var i sommer da jeg var gravid....har ikke hatt den samme redselen som jeg hadde da, nettopp fordi jeg har vært så dårlig. Og i tillegg til blodprøver og UL som har vært bra, har jeg vært ganske rolig (med unntak av et par dager da jeg var hysteriek da hi hi hi...måtte på hasteultralyd for å roe meg....)

Skjønner godt at du savner gravidtiden...man blir jo litt melankolsk oppi det hele, særlig når man har strevd slik for å få det til...og plutselig så er lillegullet ute....

Men kanskje dere kan få flere...? Etter hvert...? :):)

Iallefall godt for oss å vite at vi kan få dette til på vanlig vis..... At vi forhåpentligvis er ferdig med prøverørsbiten...det er et helvete! :(

Det var kjempekos med innlegg til meg - vi må snakkes her innimellom. Grunnen til at jeg har vært her lite er rett og slett at jeg har vært så kvalm.....har ikke orket.......men det gir seg kanskje etter hvert.......

Dere må kose dere masse med baby og storesøster!! Det er en fantastisk tid denne småbarnstiden!! Du har vel skolebarn til høsten du også...? Vår gutt begynner på skolen....(hjelp!!)

Ha en fortsatt fin søndag!!

Stooor klem fra

Endelig fikk jeg lest.. hehe.

Ja her er det litt kaos. Sarah ble fryktelig dårlig etter operasjonen, vært på legevakta to ganger allerede. Hun har så vondt i ørene! Så om hun ikke blir noe bedre til i morgen får vi reise til legen igjen.

I tillegg har Sigrid fått det for seg at mamma skal seigpines. I går sov hun nesten ingenting! Jeg var så sliten at jeg ble svimmel.

Men hun sov fra 21:00- 02:00 i natt, og da tok mannen min henne litt. Så tok jeg over i sekstida. Jeg har sovet! =)

Akkurat nå sover hun på sofaen og Sarah ser på film. Må innrømme det er litt godt å bare sitte her nå.. hehe..

Ja skolebarn til høsten! Huff som jeg gruer meg. Hun er blitt så stor! Jeg kommer til å tenke på deg da Lenn.. du er sikkert like sentimental som meg den dagen vi følger dem til skolen.. med sekk og penal.. sukk..

Jeg er bare så glad for at alt er så bra med deg og spiren Lenn! Kvalmen og alt som hører til er noe dritt, men som du sier, det gir en viss trygghet likevel.. Når kvalmen går over så blir det litt rart og..

Og at du blir litt småhysterisk innimellom er nok helt normalt, du har vært igjennom mye...

Jeg hadde såpass mange ul at jeg ikke var sååå redd de første ukene. Men jeg hadde et par hasteul jeg også! Men det var når jeg fikk vondter som jeg ikke visste hva var.. kynnere..

Det blir nok ikke flere barn på oss, jeg tror ikke jeg orker den prøvetiden en gang til. Det var ikke tida som var det verste, det var heller det marerittet å miste gang på gang. Man mister liksom en del av seg selv for hver gang..

Jeg har fått to jenter - akkurat det jeg ønsket meg. Jeg er såpass ydmyk at jeg takker høyere makter for det og er fornøyd.

Men det er rart.. ikke telle dager frem mot el og ikm.. hehe, det blir rart! Men det blir sikkert litt godt også.

Det som blir vanskelig er at nå må jeg snu på tankegangen. Nå prøver jeg ikke lenger! Jeg er ferdig..

Det blir jo en del fremover med Sigrid. Øyeleger, hudleger og har time til genetiker midten på april. Huden hennes er fin da! Øynene er nå stålblå med en gyllen gullkant rundt. Egentlig veldig søtt. Men vi vet at hun kan få røde øyne. Men tror hun blir like nydelig for det jeg=)

Også alt det hvite håret! Hun er bare kjempeskjønn! Og vokser veldig. 3 uker etter fødselen var hun 4200 og 55 cm, 4 cm på 3 uker .. dæven. Og hun spiser så bra at hun nok veier en del mer nå.. hehe.. Hun har noen bodyer og gensere i 62 som passer.. så de vokser fort. Alle de klærne i 50 som jeg ikke fikk brukt!

Du må gjerne ta en titt på Sigrid og oss på www.vibbelibbe.piczo.com

Ellers da? Har du noen følelser ang kjønn? Jeg er en stor tilhenger av magefølelsen nemlig. Både på Sarah og Sigrid sa jeg: Dette er jente! umiddelbart etter positiv test.

Men vet du hva det verste er? Med Sigrid sa alle: det kommer nok ei tulle med svart krøllete hår. Jeg er jo veldig mørk med masse krøller. Men jeg sa: bare vent, ut kommer ei lys jente med rosa hud! Sigrid var akkurat sånn.. Så kanskje jeg visste at hun kom til å bli spesiell?

Uansett, kos deg masse. Selv om det ikke føles sånn så går tida ganske fort. Plutselig sitter du der med babyen på armen!

Ha en fin uke og helg=)

Klemmer fra oss..

Så godt at dere koser dere, selv om det er slitsomt med baby i hus :)

Men du...det er noe jeg ikke skjønner....

Hvorfor skal dere innom så mange leger..? Vet ikke om det er noe jeg har gått glipp av..? Røde øyne? Er hun syk? Eller er det noe med synet hennes?

Beklager direkte spørsmål, mulig jeg virker helt på jordet her......

Jeg har ikke klart å få med meg hvis du har skrevet noe om dette tidligere..........

Ønsker deg en kjempefin påske med mann og barn!!

Kos dere :):)

Stor klem fra meg :)

unnskyld at jeg blander meg inn her Vibeke, men jeg har sniklest litt..

Håper det går greit. Var nemlig inne på hjemmesiden din, og må bare si at Sigrid er sååå søt. Hun var en kjempevakker baby:)

Skjønner godt at du er stolt over den fine jenta di. Såå lyst hår da:)

Hun er unik :) og bare deres :) Heldige er dere!

Klem fra snikleseren .. (beklager nok engang at jeg blander meg..)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...