Gå til innhold

3,5mnd og sitte på akebrett

Anbefalte innlegg

Skrevet

En som jeg kjenner lar sin 3,5mnd gamle baby sitt på babyakebrett.Hun satt i posen sin da hun satt på akebrettet,men jeg mener at de er forsmå til å forstå at akebrett er gøy og har mye bedre nytte av å bli bært,sele eller ligge i vognen når de er så små.Tenker på ryggen til babyen også.Ble litt taus da hun fortalte meg det,visste ikke helt hva jeg skulle si.

Skrevet

En ting er vel at hun som du sier, er for liten. Men jeg tenker på ryggen og nakken til baby også. Hun greide vel ikke holde hodet støtt en gang. Stakkars unge.

Skrevet

Herregud stakkars!!! Det der går jo ikke an, alt for drøyt! Da hadde jeg sagt i fra..

Skrevet

Har du sett dette akebrettet eller antar du bare at hun sitter oppreist?

Skrevet

Herregud, DET må jo være rene "barnemishandlinga"!! Jeg hadde sagt fra MED EN GANG!

Skrevet

Jeg husker jeg hadde nevøen min på akebrett da han var 16 mnd gammel...og det var vanskelig nok det da. Tror neppe jeg ville tatt knøttet mitt på et akebrett om en måneds tid liksom. Huff....babyakebrett er jo beregnet på babyer som i hvertfall er store nok til å sitte stødig og holde hodet sitt skikkelig.

Skrevet

Babyer kan ikke ligge i pulk engang før de er 6mnd. Det handler om at de ikke klarer å regulere sin egen kroppstemperatur på samme måte som vi gjør. Det er også for å unngå støt, humper o.l.

Det er rart ja, med tanke på at babyen er så liten, men ærlig talt det er jo ikke barnemishandling. Synes man skal være forsiktig med å blåse opp en sak for mye, slik det har en tendens til å gjøres her inne.

Dersom du ønsker å si ifra til venninnen din, så burde du komme med saklige argumenter og si at hun burde vente til barnet iallefall er et halvt år. Dersom ingen har fortalt henne disse tingene, er det jo ikke så rart at det skjer. Er ikke alle som vet alt fra første stundt.

Skrevet

herregud tenk på ryggen !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...