Gå til innhold

Skal dere vite om det blir gutt eller jente???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har alltid tenkt at jeg skal la det være en overraskelse til fødselen,men heller mer og mer til at jeg vil vite! Vet jo ikke om jeg får en vanskelig fødsel og en tung stund etterpå,så da er det greit å ha fått handla en god del på forhånd. Man kan jo kjøpe mye hvitt og sånn,men har litt lyst på typiske jente-eller gutte klær,jeg:-) Vi får se,er jo ikke sikkert jeg KAN få vite det engang,så...

Hvis vi kan få vite det, så vil vi veldig gjerne det! JEg gleder meg til å begynne å kjøpe klær ol til den lille, og da er det greit å kunne kjøpe klær med farger, og ikke bare nøytrale farger. I tillegg så har jeg foreldre som er mye ute og reiser, og de har sagt at de veldig gjerne vil få være med å kjøpe inn klær ol til barnet, men at de da må vite kjønn... Men dette er ikke den overveiende grunnen... De har forresten allerede kjøpt inn noe klær, selv om jeg bare er 8+3 i dag...

Morro!

Vil gjerne vite det ja, så vi får se...

Har gutt fra før og pappaen ønsker seg en jente denne gangen. For meg spiller det ingen rolle, den ungen skal uansett tilbringe de par første årene i storebrors avlagte småbarnstøy... :-)

Vi vil også vite hva det er. Regner med at fødsel blir så spennende og spesielt i seg selv at jeg ikke har behov for mer spenning:) Eller- når jeg tenker meg om så har jeg aldeles ikke snakket med samboeren om dette, men jeg tenker det blir som jeg vil.. hehe..

Vi vil vite det. Har alltid ville det, med de tre andre jentene mine og. Jeg strikker en del og da er det kjekkt å vite hva man skal lage. Er enig med dere at fødselen er så spennende i seg selv så jeg får nok spenning.:-)

Annonse

Vi vil også vite det! Enig i at spenninga rundt fødselen er stor nok uanssett. Det blir liksom ikke kjedelig selv om man vet kjønnet. Strikker og hekler jeg også, er jo så utrolig gøy å lage babyklær. Har du funnet frem oppskrifter babykos71? Jeg har ikke kommet så langt enda, men har lyst å lage noe som man kan få brukt en del, må tenke litt på det.

Har en bror som for noen år siden fikk vite at de skulle få en jente...tok både Ul i Norge og Usa, siden de bodde der borte. De fikk vitte alle gangene at det skulle bli jente. Handla inn, mamma strikka rosa hentesett og tror dere ike at det vart en gutt......hehe. Husk at det er ikke alltid det stemmer

Så gøy med flere her som liker å strikke og hekle. Det er jo såååååååå mye fint vi kan lage til babyen vår da. Har sett igjennom noen gamle hefter. Koselig å sitte å se litt. Har ikke begynt på noe enda, men etter ul på mandag som du sikkert har fått med deg at jeg er litt spent på, skal jeg innom og handle garn om alt er ok, og det håper jeg virkelig. Det er snakk om at den ene tvillingen er på vei ut skjønner du, så jeg har litt mørk blødning,ikke mye men nok til at jeg er veldig urolig.Si ifra når du har funnet noe å lage da.Det ska jeg og.

Forresten har du så fint navn. Lotta er aktuelt om det blir en jente, har 3 fra før som heter Marie, Sofie og Pernille. Men tror dette blir en gutt.......

Vi vil gjerne vite! Det er noe med å få et annet forhold til den der inne tror jeg. Og kunne shoppe litt og forberede seg. Det spiller ingen rolle hva det er, bare det er en baby....hehe...og det er moro å vite. Jeg er så nysgjerrig av meg at jeg ikke klarer å vente helt til november med å få vite.

Hehe takk for det, men lotta er ikke mitt ekte navn da. Er nok litt for opptatt av å være anonym. Har ikke hengt så mye inne her enda siden jeg fant ut at jeg var gravid for to dager siden :) Men du skal på ul på mandag? Er du langt på vei? Jeg burde kanskje vente litt med strikkinga enda da, tenkte å ta en tidlig ul, så vente til da kanskje. Men oppskrifter kan jeg jo se på :) Lykke til på mandag!

Vil vil vite det viss vi får muligheten, rett og slett fordi jeg er så altfor nysgjerrig! hihi! Så får vi bare håpe at vi får vite rett. Siden det er første barnet er det ikke noe vi vil ha mer enn noe annet, men har alltid vært sikker på at jeg kom til å få gutt først, så får vi se om intuisjonen slår til da!

I mine tre første svangerskap hadde jeg slett ikke noe ønske om å få vite kjønnet på babyene. Denne gangen har jeg fra første stund vært bestemt på at jeg vil vite hva jeg får, dersom det er mulig å se det. Veldig pussig at jeg tenker så anderledes nå enn de andre gangene.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...