Anonym bruker Skrevet 23. mars 2007 #1 Skrevet 23. mars 2007 Er 4+ 3 uker inn i svangerskapet, men etter bim er jeg 5 uker på vei. Ømme bryster fikk jeg allerede ca seks dager etter befruktning. Har ett barn fra før, så jeg gjenkjente symptomene med en gang. Hadde en uke med hodepine og mye tissing. Dette har imidlertid gitt seg nå. Allerede nå har brystene mine vokst seg merkbart større..(de var ikke så store i utgangspunktet, så det skal ikke så mye till..) Dette er jeg og min samboer veldig fornøyde med.. Ellers "savner" jeg at luktesansen min ikke har blitt noe bedre.. dette var det første symptomet jeg merket i mitt første svangerskap, men alt kan jo ikke være likt hver gang.. Ellers er jeg foreløpig i fin form, ute på noen joggeturer og fungerer bra. Tenker veldig mye mer i dette svangerskapet på faren over å miste barnet. Dermed prøver jeg å ikke glede meg for mye enda.. Men satser på at alt går bra:) Vi har ikke fortalt den gode nyheten til noen enda. Skal vente i noen uker til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå