Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei er det flere som har EL i disse dager,selv er jeg på dag 14,men negativ test i dag tidlig,så jakten fortsetter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da er vel vi i samme syklus vi da sikkert:) er også min 14 dag,så i mine beregninger så skal jeg ha el i dag,men neg test. så da er det vel bare å prøve igjen i morgen tilig:)

Skrevet

Jeg er også på jakt etter EL. Har begynt å teste (CB-dig), men har fortsatt ikk fått pos. Er litt usikker på når jeg har EL, men hvis denne syklusen er lik som forrige, tror jeg at jeg får pos på mandag.

Har kort lutealfase (ca 10 dager), og tror derfor IKM er 7/4.

Skrevet

Jeg er på dag 13, skal begynne å teste idag da jeg sjelden har EL før dag 16...

Kanskje vi slår følge?

Skrevet

hei

heg drev også og testa denne syklusen. Fant ut at jeg har syklus på 27 dager, med el på dag 16,, så litt senere enn jeg trodde.

Nå går jeg bare og venter og er spent...

Skrevet

Jeg begynte å teste på dag 10 siden jeg ikke vet hvor lang syklus jeg har etter MA (første mens etter den) har 2 pakker med cb digital,så det skal holde tror jeg,kan teste tilogmed dag 23,og så lang er nok ikke syklusen,tror ikke jeg hadde EL før 10 dagen eller.

Skrevet

Så ut som om det var mange som har EL i disse dager gitt :)

Jeg er selv på min 15 dag, har IKM den 4 april.

Jeg er litt redd for at jeg har for kort syklus (25d)!

At kanskje eggløsningen min bare er på noen timer!

Min fruktbare periode er fra "18.03.2007 - 23.03.2007" (tester ikke med EL test), så får håpe at det slo til :)

Er noen endeløse dager med venting.. Selv om jeg vet jeg ikke får noen symptomer til graviditet nå så går jeg hele tiden å sammenligner at det er noe.. Hehe..

Skrevet

Jeg er på dag 13, og fikk middels sterk strek i dag. Forrige gang ble jeg lurt for da hadde jeg lik strek og tenkte at den må jo være like sterk som den andre streken og dagen etter fikk jeg blank strek og ikke noe mer. Så nå tar jeg ingen sjangser.

Skrevet

Jeg og!!! Tror jeg hadde EL for to-tre dager siden. Har aldri kjent så mye foregå nederst i magen noen gang. I natt drømte jeg en vanvittig nær baby opplevelse. Jeg bar på mitt eget barn i drømmen. Egentlig har jeg et utrolig avslappet forhold til dette 1.gangsforsøket. Ikke helt forstått gleden av å skrive her heller, men den kom nå gitt;)

Lykke til!!

Skrevet

min fruktbare periode er 22-27 mars,så det blir spennende dager fremover. Lykke til alle sammen! kanskje vi blir mange av oss inne på desember klubben?Hva synes dere egentlig om å få barn i desember. Før ville jeg helst unngå det, men nå er det greit,hadde egentlig termin 23 august,etter MA fant jeg ut at det ikke var viktig hvilken mnd man fødte i.

Skrevet

Hvis jeg blir gravid denne pp, er det stor sannsynlighet for at barnet blir født på julaften til og med. Synes ikke noe særlig om det, men har til slutt skjønt at slike ting som å få barn kan man IKKE planlegge, derfor kjører vi på selv om jeg ble operert for EXU for mindre enn 2 uker siden. Liten sannsynlighet for å bli gravid med en gang uansett da, med bare 1 eggleder intakt.

Skrevet

Har egentlig drømt litt om å føde i mars. Ser for meg at det er bittelitt mindre strev med klær, barnevogn, turgåing osv uten snø, is og sørpe.. I tillegg er man ganske så pigg og barnet er mer robust når sommervarmen setter inn.. Men da må vi jo vente helt til juni... Og som det blir sagt her: Man tar jo ikke bare opp en bestilling, liksom;)

Nurket er hjertelig velkommen når som helst når alt kommer til alt!

Skrevet

Jeg jobber i bhg så med hensyn til å søke om plass er det en fordel å føde før 1 mars,det er da fristen går ut,og man kan ikke søke før man har fått personnummeret til barnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...