Gå til innhold

bringebærbladkapsler

Anbefalte innlegg

yepp! som sagt så har jeg kjøpt det nå, tenkte at jeg skulle " hjelpe " livmorhalsen å bli mykere...he he...men er litt usikker på om jeg skal ta 3 om dagen eller 2, har liksom tatt 2 stk om dagen nå, en på morran og en på kvelden, men påden "bruksanvisningen" som jeg fikk med meg så sto det at man kunne ta 3 stk 2 ganger daglig....hva betyr det egentlig? at jeg f.eks tar 2 stk på morran og en på kvelden? noen som vet?????

Nå er det endelig 11 dager igjen til jeg igangsettes, jeg har liksom bare så veldig lyst å være moden selv så ting skjer raskere enn ellers...noen som har forslag til noe som kunne hjelpe til? he he

klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8744863-bringeb%C3%A6rbladkapsler/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei,stemmer nok at man skal ta 6 om dagen,vet om fler som har gjort d!

D er ikke uvanlig med en del helsekostpreparater..

Sikkert lurt å følge bruksanvisningen for å få den effekten men faktisk ønsker!!

Begynner selv på mandag,må bare karre meg til helsekosten først!

Spent på om den har noen effekt!!

Er jo uansett sunt,massse antioksidanter oxo!!

Du skal bare følge bruksanvisningen på boksen med god samvittighet, men ikke ta fler enn hva som står der;) Jeg har Solaray sine bringebærbladkpsl og der står det at man skal ta 2-3 kpsl 2 ganger daglig. Jeg har faktisk bare tatt 2 kpsl daglig i en periode, og de siste 2 ukene før termin nå tar jeg 2 ganger 2 kpsl daglig, og supplerer med 1-2 kopper bringebærblad per dag også:) Så får vi håpe at dette kan hjelpe litt på!!

Lykke til sier jeg bare til alle oss som er fødeklare:)

Annonse

Jeg har også Solary sine bringebærbladkapsler. Jeg tar 3 stk to ganger daglig i forbindelse med mat.. Har vel gjort dette ca 3 uker nå,er i uke 37. Har kjent en del mens-murringer, men ikke noe i korsryggen. Blir virkelig spennende å se om dette hjelper noe på en lettere fødsel ;-)

Lavero:

Jeg spiser også solaray sine og startet med 2 kpsl daglig, og har nå økt til 2 ganger 2 kpsl daglig! (mer enn nok det:)) Supplerer med 1-2 kopper bringebærbladte av merket heath and heather fra helsekosten, og den er "krutt" merker kynnerne med en gang jeg har drukket en kopp te:) Smaker faktisk veldig godt også!!!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...