shayan_jente_04.04. Skrevet 23. mars 2007 #1 Skrevet 23. mars 2007 yepp! som sagt så har jeg kjøpt det nå, tenkte at jeg skulle " hjelpe " livmorhalsen å bli mykere...he he...men er litt usikker på om jeg skal ta 3 om dagen eller 2, har liksom tatt 2 stk om dagen nå, en på morran og en på kvelden, men påden "bruksanvisningen" som jeg fikk med meg så sto det at man kunne ta 3 stk 2 ganger daglig....hva betyr det egentlig? at jeg f.eks tar 2 stk på morran og en på kvelden? noen som vet????? Nå er det endelig 11 dager igjen til jeg igangsettes, jeg har liksom bare så veldig lyst å være moden selv så ting skjer raskere enn ellers...noen som har forslag til noe som kunne hjelpe til? he he klem
Neverstill Skrevet 23. mars 2007 #2 Skrevet 23. mars 2007 3 stk 2 ganger daglig betyr 6 piller om dagen kjære deg:) det betyr at det mest sannynlig er veldig liten dose i hver av de.. men husk på at mange helsekostprodukter lett kan gi lakserende effekt ved høyt innatk....
shayan_jente_04.04. Skrevet 24. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. mars 2007 takk for svar! men er du sikker på at det betyr 6 piller hver dag? syns dethøres helt extremt ut jeg...... klem
vår2007 Skrevet 24. mars 2007 #4 Skrevet 24. mars 2007 hei,stemmer nok at man skal ta 6 om dagen,vet om fler som har gjort d! D er ikke uvanlig med en del helsekostpreparater.. Sikkert lurt å følge bruksanvisningen for å få den effekten men faktisk ønsker!! Begynner selv på mandag,må bare karre meg til helsekosten først! Spent på om den har noen effekt!! Er jo uansett sunt,massse antioksidanter oxo!!
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 24. mars 2007 #5 Skrevet 24. mars 2007 jeg tar to om morran, og to om kvelden, står det på boksen..
Jente1980 Skrevet 24. mars 2007 #6 Skrevet 24. mars 2007 Du skal bare følge bruksanvisningen på boksen med god samvittighet, men ikke ta fler enn hva som står der;) Jeg har Solaray sine bringebærbladkpsl og der står det at man skal ta 2-3 kpsl 2 ganger daglig. Jeg har faktisk bare tatt 2 kpsl daglig i en periode, og de siste 2 ukene før termin nå tar jeg 2 ganger 2 kpsl daglig, og supplerer med 1-2 kopper bringebærblad per dag også Så får vi håpe at dette kan hjelpe litt på!! Lykke til sier jeg bare til alle oss som er fødeklare:)
Gjest Skrevet 26. mars 2007 #7 Skrevet 26. mars 2007 Jeg har også Solary sine bringebærbladkapsler. Jeg tar 3 stk to ganger daglig i forbindelse med mat.. Har vel gjort dette ca 3 uker nå,er i uke 37. Har kjent en del mens-murringer, men ikke noe i korsryggen. Blir virkelig spennende å se om dette hjelper noe på en lettere fødsel ;-)
Smykke Skrevet 26. mars 2007 #8 Skrevet 26. mars 2007 Jeg kjøpte Nature`s Sunshine bringebærbladkapsler, men det er vel ett fett? ;-) Skal man starte i uke 34?
lavero Skrevet 27. mars 2007 #10 Skrevet 27. mars 2007 kjøpt bringebærbladkapsler jeg også nå...men er bare 3 uker til termin...satser på at det kansje funker litt selv om jeg begynner litt seint.solaray tar jeg og jeg tar 2 kapsler 2 ganger daglig nå...
Jente1980 Skrevet 27. mars 2007 #11 Skrevet 27. mars 2007 Lavero: Jeg spiser også solaray sine og startet med 2 kpsl daglig, og har nå økt til 2 ganger 2 kpsl daglig! (mer enn nok det:)) Supplerer med 1-2 kopper bringebærbladte av merket heath and heather fra helsekosten, og den er "krutt" merker kynnerne med en gang jeg har drukket en kopp te:) Smaker faktisk veldig godt også!!! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2007 #12 Skrevet 27. mars 2007 Ha, ha, ha tydelig at APRIL og termin nærmer seg når denne debatten er i gang;-) Husker for 9 mnd siden var det innlegg med obs, obs ift te som inneholdt det samme... Lykke til alle sammen;.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå