Gå til innhold

har dere sagt det til mange?

Anbefalte innlegg

Jeg er 6+5 idag og har allerede sagt det til så mange!!!!

mamma, pappa,mine 2 søsken, svigers, sambos 2 søsken med koner, 2 venninner, sambo har sagt det til en kompis, sjefen på jobb (synes jeg måtte det av div. årsaker), ei på jobb som også er gravid..Og ei til ei på jobb (Fikk direkte spørsmål om jeg var gravid og klarte ikke lyve..)(Bare måtte!!!! :) )

Hva sier dere? Er jeg unormal? Det er så vanskelig å holde det skjult!!!!!

Men NÅ skal jeg ikke si det til flere før jeg er iallefall 9 uker på vei...

Det er så artig å fortelle for alle blir så overraska og glade :) hehr

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8744680-har-dere-sagt-det-til-mange/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har sagt det til noen venner og sjefen på jobb, men venter litt med familien, det er jo de som blir mest skuffa om det ikke helt går etter planen. Første gang var det om å gjøre å holde det skjult lengst mulig, denne gangen gidder jeg ikke å drikke vann av ølboks feks.

Tror forresten jeg må offenligjøre gladnyheten tidlig denne gangen, kan allerede merke at livmoren har vokst etter bare 7 uker, så om et par-tre uker vises det vel allerede. Om jeg ikke kaster meg på tunika moten da, hihi.

Jeg har ikke sagt det til noen. Men kjærsten min klarte ikke holde seg, og fortalte det til moren, faren og søstern sin.

Jeg vil ikke fortelle det før det har gått 12 uker. Risikoen for spontanabort er jo størst før da, så 12 uker er vel egentlig den uskrevne reglen:) Hvis det går galt vil jeg ikke at hele verden skal vite det.

Men det er en vanskelig hemmelighet å bære på:)

Jeg er bare 4+4 og fant ut selv i går så har naturligvis ikke fortalt det til noen enda. Har ikke gått helt opp for meg selv enda!

Hadde egentlig tenkt å vente med å fortelle det til noen til uke 12, men tror jeg kommer til å fortelle det til to venninner før, kanskje i uke 8. Eller kanskje enda tidligere. Hun ene har akkurat fått en jente og hun kommer til å bli så glad, og så vil hun jo kunne gi meg en del tips. Hun andre er nok snart i prøveperioden og vi har snakka mye om baby i det siste....

Ang sjefen min er jeg litt usikker. Ville egentlig vente til uke 12, men skal ha et årlig møte med sjefen når jeg er i uke 8, der man snakker om hvordan det går jobben og hva man skal gjøre annerledes fremover og sånnt. Syns dere det være illojalt av meg å sitte å snakke om fremtiden i firmaet uten å nevne det?

Annonse

Er lik deg jeg. Vi har fortalt det til foreldre, søsken, noen venner som vi bare hadde så lyst å dele den koselige nyheten med. Har også sagt det på jobb da jeg er freelanze og driver med maling, byggebransjen hvor det er tunge løft etc. Om ting skulle i verste fall gå galt, så hadde man jo ville sagt det til de man har sagt det til om graviditeten og.......Det er jo ikke noe rart å fortelle om det går galt heller.......Vi har gått av å være åpne, og ikke gå der med hode i bakken og være så hemmelighetsfulle. Men dette er veldig individuellt ja.

Grattis victoras` secret.

Det er sååå gøy med spire da.

Jeg er 8+0 i dag og har sagt det til omtrent alle på jobben samt en del venner. Jeg klarer ikke å holde kjeft, er dødsdårlig til å holde på hemmeligheter som handler om meg selv..hehe...MEN lillegutt, storebror som han blir, vet ikke noe enda. Tenkte å ta en ul i uke 12/13 og hvis alt ser greit ut da tenkte vi å fortelle det til han. Han er snart 5 og har ventet i et par år på å bli storebror. Maser og maser ;o)

Jeg har kun sendt en melding til en venninne i Sverige. Hadde så lyst til å fortelle det til noen, og da var det greit å fortelle det til henne som bor så langt unna. Forrige gang fortalte vi det til nærmeste familie og nære venner nesten med en gang. Denne gangen har vi lyst til å vente litt lenger. Men spørs om jeg ikke må fortelle mamma snart, for jeg kommer sikkert til å forsnakke meg allikevel... Tror jo liksom at alle vet fordi jeg har blitt så vant til tanken selv.. :) Jeg er 5+0 i dag.

Jeg er fem uker på vei og så langt har jeg bare fortalt det til sjefen (hun ble veldig stolt over å være førstemann som fikk vite. Skjønn dame). Skal være sammen med heile familien i påska så da er det vel ikke mulig å holde skjult (går gjerne med noen liter vin til goooood mat). Men jeg gleder meg til å fortelle og syns det er ok at de nærmeste vet, også i tilfelle det skulle gå galt. Venninner tror jeg det lekker ut til nå i løpet av de nærmeste ukene - det er planen :) men jeg har knapt skjønt at jeg bærer på et barn sjøl, har (heldigvis) ikke så mange symptomer, så det blir litt "alien" aktig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...