shayan_jente_04.04. Skrevet 23. mars 2007 #2 Skrevet 23. mars 2007 ikke godt å si...jeg er 36+2 nå og spurte jm i dag hvor mange mnd jeg var på vei, da sa hun bare 8. mnd og snart inn i den 9. , .....det der skljønner ikke jeg en pøkk av..., fra uke 28 til 40 uker er det 3 mnd, det vil da si at du er i din 7. mnd... vil jeg tro, ikke godt å si, men tell heller i uker og ikke mnd...for hvis du regner alle ukene i et sv så kommer du frem til at den 40. uka så er du egentlig 10 mnd. på vei. det der er ikke lett å skjønne, jeg skjønner det ikke...he he, bare tell i uker du!!!!
Xenaen Skrevet 23. mars 2007 #3 Skrevet 23. mars 2007 Regn fra termin, og trekk dette fra ni måneder! Jeg er også 29 uker, har termin 7. juni: 7. mai, 7. april, 7. mars, Altså er jeg inne i min 7. måned.
Xenaen Skrevet 23. mars 2007 #4 Skrevet 23. mars 2007 Heia, årsaken til at et svangerskap ikke er ti måneder, er at det er mer enn fire uker pr måned. I snitt er det 4,33333 uker i en måned. Så du kan jo ta antall uker og dele det på 4,33 så får du også antall måneder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå