Gå til innhold

Heia mamma! Lindmo og Vaagland kritiserer BIM.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Boka til Helle Vaagland og Anne Lindmo, er det noen som har lest den? Jeg har litt lyst, men i dag leste jeg en artikkel om dem i Foreldre og Barn.

De synes i følge F&B det er helt håpløst at folk sitter på nettet og snakker med hverandre om hva man trenger til babyene sine. "Hva er vitsen med å spørre hundre andre som vet like lite som en selv, istedet for en ekspert i blant når man har behov for det?" Der fikk vi den. Men jeg synes det er veldig fint å ha noen å snakke med om alt det rare man begynner å tenke på når man er gravid.

Er jo ikke alltid på jakt etter fasitsvar, men bare hva andre opplever og mener og har erfart. Jeg synes BIM er et supert forum i tillegg til at jeg snakker med mødre jeg kjenner og leser noen bøker, pluss at jeg så klart må ta alt som det kommer når barnet er der. Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er veldig fint å sitte på nett og snakke om hva jeg ikke trenger til babyen min!

Men selvfølgelig, de har tydeligvis utnevnt seg selv til eksperter, og jeg burde betale for boka deres istedet for å finne informasjon gratis på nett, ikke sant? ;)

Skrevet

Hallo?

Hvem skal liksom være "eksperten" ellers da? He he. Er jo mange annen- tredje- osv fødende her inne......

Skrevet

Jeg synes egentlig den boka til Lindmo og Vaagland virker ganske teit, jeg, så da er vi skuls :)

Skrevet

De er vel mer mot eksperter som Gro Nylander og andre gamle kjerringer som krever at vi skal gjøre alt riktig og være så gode mødre at vi får helt prestasjonsangst. Ammepolitiet osv. Men altså i følge F&B også mot at man skravler med andre ukjente gravide. Det er bare ikke alle gravide som har en gravid bestevenninne de kan snakke med om alt, som disse to damene har.

Skrevet

Hehe.. du sier noe. andre og tredjegangs er neppe eksperter så lenge de ikke har skrevet bok om det å få barn ;)

Skrevet

Totally agree whit you! Som nevnt de tjener ikke penger på at vi godter oss her inne. Så klart de må kritisere! Nei lenge leve BIM!!! Trenger ikke en ekspert uttalelse når det kommer til tanker og følelser, noe det florerer av i sv.skap!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...