Gå til innhold

Da hopper jeg over hit


pandabjørn

Anbefalte innlegg

Endelig så ble jeg gravid igjen måtte 10pp denne gangen, tok en test i går morres som var svak og en svak i dag morres og jeg måtte bare ta en test i ettermiddag og det var en cb digital og det lyste GRAVID i mot meg..

jeg som skulle begynt på pergotime i slutten av mars, men så ble jeg gravid i steden..

har termin 3.des 3 dager før min 40 års dag tji..

så det blir 20mnd mellom Sander og den lille :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe nei du sier noe der :)

denne gangen blir det planlagt ks, så den lille kommer nok i slutten av nov tenker jeg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmen. Mas@nder da!!! Dette var jo sinnsykt gode nyheter.. Ble helt satt ut jeg nå.. Gratulerer så utrolig mye, en liten spire i magen din, tenkt deg da a.. Så artig at vi kan følge hverandre da:)

 

Kos deg masse i tiden fremover. Har tenkt masse på deg, og synes dette var utrolig fint.. Gratiss masse igjen, Mas@nder: Dette var moro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og gratulere så masse :)

 

Svarte på tråden din på bli gravid tidligere idag og har sett etter deg i dag her inne:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmen der er du jo Geddy :))

så koselig at du tenker på meg :) når har du termin igjen

jeg som skulle begynne på pergotime i slutten av mnd men så ble jeg gravid i steden tji...ingen ting er bedre enn det....

ja nå kan vi følge hverandre fremover så morro!

 

stor klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye! Husker deg jo godt fra bli gravid, så flott at det endelig klaffet for deg også! Kos deg og lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk jenter jeg blir nesten litt rørt hvor mange som husker meg fra "bli gravid" :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du

 

Jeg har termin 15 oktober og er nå 10+6 i dag (så er i 12 uke i morgen). Hadde en foreferdelig opplevelse for noen uker siden hvor jeg fikk komme på hastetime på sykehuset på UL. Der så jeg heldigvis et lite hjerte slå og da kan du tror jeg var lettet. Man blir litt småredd av å befinne seg i 1.trim og kanskje enda mer hvis man henger på BIM og leser om alt som kan gå galt..

Nå merker jeg iallefall at jeg er mye roligere enn de første ukene og det er så deilig.

Litt av en julegave dere har klart å lage dere i år da? Jeg har begynte å glede meg til jul allerede, jeg.. tenkte så kos og ha en nyfødt i huset a?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann :)

 

jeg har begynt på min 5 uke i dag, skifter uke på lørdag og du søndag eller??

tar å ringer legen til uka slik at jeg får en time hos han om ca 2 uker

husker jeg var hos legen min da jeg var 5+6 bare for å se at det var noe der hihi...men denne gangen vil jeg vente litt

vi du vite hva du får??

det vil vi......tenk i fjor jul sendte vi julekort med bilde av Sander og i år så blir det bilde av 2 stk, rart å tenke på..

 

Ja de første mnd er nok "ille" men hvis vi ikke tenker så mye på at det kan gå galt så går det nok bedre...

babyen blir nok født i slutten av nov ville jeg tro siden jeg skal ha planlagt ks + at jeg skal sterilisere meg samtidig :)

kjenner jeg har litt vondt i magen litt "støl" og kjenner at magen jobber med noe hihi..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. Har aldri sendt julekort i mitt liv, jeg.. men i år skal jammen alle få julekort:-)

Vi får huset fult av folk i dag, så jeg får skrive mer i morgen, men gratulerer en gang til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Deg husker jeg fra bli gravid :-)

Gratulerer masse med spiren din!!!

 

Klemmer!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kirsty-10.11.07

 

så koselig at du husker meg fra bli gravid da:)

utrolig mange som husker det :)

ser du også er gravid gratulerer, det blir nok en nov baby på meg også siden jeg skal ha ks..

 

klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...