Gå til innhold

Da har jag testet...........

Gjest Får hjelp til høsten!

Anbefalte innlegg

Gjest Får hjelp til høsten!
Skrevet

Og hvis alt går bra, blir jeg mamma til nr. to i november!!!!!!!!!!! JIPPPPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lykke til til resten av dere også!!!!!!!!!!!

Babystøv til hele gjengen: **************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulere så mye jeg testet også i dag og blir mamma i desember :)

Skrevet

Gratulerer så mye!!!!!!!!!!!!

Jeg testet også positivt i kveld og om alt går bra blir vi foreldre for andre gang i desember :o)))

Lykke til alle sammen videre :o))

Gjest Tutta, med baby nr to i magen!
Skrevet

Grattis til dere!!!!!!!!!!! Måtte skifte nick nå da, for vi trenger jo forhåpentligvis ikke hjelp likevel!! Helt utrolig, siden vi ikke skulle prøve denne mnd!

Skrevet

Gratulerer! Men du må nesten finne et annet nick hvis ikke kommer mange til å tro at jeg endelig er blitt gravid og det er jeg desverre ikke..

Lykke til

Klem

Skrevet

Gratulerer!!!!!!!

Gjest Tutta, med baby nr to i magen!
Skrevet

Har hett Tutta før å jeg! Skiftet for et par måneder siden..

Skrevet

Hmmm, ja ja- da får vi hete det begge to. Du forsvinner vel inn på 1.tri likevel din heldiggris. Har du en god oppskrift på lager?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...