Gå til innhold

JIPPI jeg er gravid !!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Jeg klarte ikke å la være å test i dag kjørte ned på apotekt kl 1530 og var hjemme 1550. tok en test kl 16 og der sto det GRAVID i displayet !!

gravid kom opp på under 1 min ble så overasket at det kom så fort frem..

Jeg har termin 3. des 3 dager før min 40 års dag !

sender masse babystøv til alle dere andre..spesielt til Emblamamma som jeg har fulgt veldig lenge håper det sitter en spire hos deg snart..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8743744-jippi-jeg-er-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurra vennen!

Endelig satt den, jeg hadde stor tro på deg denne gangen, pergo gjør susen vettu. Nå blir det spennende å se om det er flere en 1 der inne :o) Kos deg masse med spiren og den voksende magen! Hvordan tok din bedre halvdel det? Fortalte du det på en morsom måte?

Takk for babystøv, trenger det, kanskje jeg kommer på 1.tri om 1 uke....time will show....hvis ikke så blir det legetime og mas om pergo på meg også.

Annonse

Aaah, herregud saa fantastisk!! Gratulerer saa mye! For en utrolig lettelse og glede det maa vaere naa. Og hipp hurra for "damer over puperteten" som blir gravide og er like unge som vi var for 10 aar siden, hehe.

Min IKM naa er i dag eller i morgen, og er jeg saa superheldig som deg, saa har ogsaa jeg termin 3. desember. Det er hyggelig lesning at du ogsaa har testet en stund og at det saaaakte med sikkert ordner seg.

Lykke til videre i svangerskapet og med adventsbarn. For en koselig foerjul det maa bli... =o)

Tusen takk for lykkeønskningene, men jeg må rette på noen av dere jenter for jeg rakk aldri å begynne på pergo hihi...skulle ha begynt til mandag 4mens dag hvis jeg hadde fått mensen i går på fredag...

emblamamma

håper du kommer etter i neste uke det hadde vært så morro :)))

det var samboern som ville at jeg skulle teste i går ettermiddag tji, og han ble jo kjempe glad, og i morres så var han kjempe kosete hihi, så da ble det en runde i senga *smiler*

ja..håper jeg kommer etter i morra..år satse på det..kvalmen har begynt å komme her da.. skal feire bursdagen til min lillebror i dag..han blir 10 år, masse kake og greier..veldig kvalmende..hehe

også har jeg menssmerter, men har ikke fått tr ennå..

så jeg satser på det beste:-D

GRATULERER SÅ MYE MED SPIREN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sprelt å bli mamma igjen i "voksen" alder! Er selv 31 og prøver på nr tre, medn det tar visst litt tid merker jeg. Rekker nok å fylle 32 før neste kommer virker det som...

Ønsker deg all mulig lykke til videre med sv.skapet og når den lille ser dagens lys:-)

PS: Masse babystøv ønskes, så tar jeg meg et bad i det!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...