Gjest Skrevet 23. mars 2007 #1 Skrevet 23. mars 2007 Jeg har hatt en exu, men fosteranleggene er iferd med å bli absorbert av kroppen, så jeg slipper utskrapning/utsuging eller fjerning av noe som helst.De fant ingenting i livmoren,så litt i en eggleder, og det fiksa kroppen selv. Hcg nivået er på tur ned og jeg har fått en blødning. Så der var det over. Er egentlig letta over dette, for jeg skjønte at det ikke var noe liv der inne .... Så nå ser jeg fremover mot ny runde ivf
lys i mørket Skrevet 23. mars 2007 #2 Skrevet 23. mars 2007 hei bula det va trist.men godt du slapp utskrapning
Brumm Skrevet 23. mars 2007 #3 Skrevet 23. mars 2007 Hei vennen! Har tenkt på deg:o) Godt du endelig fikk noen svar. Du hadde jo ikke regnet med det var et foster i livmoren,så blir jo bekymret og lurer. Godt de fant ut av det,godt du slapp utskrapn og fjerning av eggleder. Utrolig at du allerede kan se fremover! Det er fantastisk! Stå på så er du snart igang igjen. Ønsker deg all lykke!!! Klemmer
Fride08 Skrevet 23. mars 2007 #4 Skrevet 23. mars 2007 Sender deg en god trøsteklem! Det var iallefall godt å få klarhet i det... Hvil deg godt i påsken, pass på deg selv.. Ser frem til å lese innlegget ditt om positiv test om ikke så altfor lenge:)
katma Skrevet 23. mars 2007 #5 Skrevet 23. mars 2007 Hei! Trist det ikke var noe foster på rett plass, men som du sa så var det ikke sannsynlig... men vi liker jo undere her:) Godt du slapp og lure lengre! Og kjempe flott at du kommer så raskt igang igjen.. Så da får vi krysse fingrene for at mensen kommer så fort som mulig:) Klem
katma Skrevet 23. mars 2007 #6 Skrevet 23. mars 2007 kan du regne dette blødningen som mensen? og begynne på spray igjen om 21 dager?
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 23. mars 2007 #7 Skrevet 23. mars 2007 Godt å ha deg hjemme igjen, snakker med deg senere.. klem
Gjest Skrevet 24. mars 2007 #8 Skrevet 24. mars 2007 Lurer veldig på om jeg kan regne denne blødningen som mens... For jeg har jo blødd fra 11 mars og frem til 17 mars.. Og begynte i går, legen sa det var en del blodblandet utflod. Idag er det i full gang igjen..så jeg skal etter opprinnelig plan ha mens den 2 april+ - , så om dette er mens,og kan regnes som det, får jeg vite på mandag. Skal ringe fertilitetsseksjonen da.
Gjest Skrevet 24. mars 2007 #9 Skrevet 24. mars 2007 Vet akkurat hvordan du har det nå, hadde akkurat på samme måten i slutten av jannuar... + at jag tok dette utrolig godt, lenge. Familien mente vel at jeg tok det nok litt for godt, men jeg var så glad for at kroppen ordnet opp selv, når situasjonen først ble som den ble. Men, så gikk det en tid og det gikk faktisk opp for meg hva som virkelig hadde skjedd....sleit faktisk med det en god stund. Det hjalp heller ikke at den ene jeg fortalte det til på jobben, gikk og snakka til alle om hva som hadde skjedd, det var rett og slett ingen som kom å klappa meg på skulderen eller turte å snakke med meg om det. Så når jeg kom inn i rommet, var det plutselig ingen som snakket...merkelig. Det jo tross alt ikke smittsomt... Men jeg håper virkelig at du er så sterk og at du helt ærlig tar det så godt som du gjør. Da synes jeg du er sterk og virkelig positiv!!! ) Håper det går veien for deg neste gang!!!!
lita78ღ Skrevet 24. mars 2007 #10 Skrevet 24. mars 2007 Da er det bare å se framover mot spraystart!! Du skal se dere lykkes snart:-) Klem
*påveitilåbli4barnsmamma* Skrevet 24. mars 2007 #11 Skrevet 24. mars 2007 Hei vennen.... Uff så utrolig uheldig du skal være. Klarer vel egentlig ikke å sette meg inn i hva du gjennomgår nå. Makan til opptur, for så å gå rett i kjeller´n igjen. Det var jo ikke sånn det skulle gå. Sender deg en trøsteklem
Snooopi Skrevet 24. mars 2007 #12 Skrevet 24. mars 2007 Det er ganske heftig det du har vært igjennom! Håper du har tatt "ditt" nå og at dere lykkes neste gang... klemmer fra
Gjest Skrevet 25. mars 2007 #13 Skrevet 25. mars 2007 For å være ærlig så har det gått mye opp og ned. Fra himmel til helvete, og ny opptur og nedtur igjen.... Men til tross for dette, så går det egentlig veldig bra med meg, det er klart jeg tenker en del på det som kunne ha vært,og som ikke ble noe av..men jeg føler at jeg skylder meg selv å bruke kreftene mine på å komme meg opp og heller satse friskt på neste forsøk. En trenger jo styrke da også ) En ting er ihvertfall sikkert. Her blir det prevensjon under neste forsøk!!! For det er ikke snakk om at jeg vil igjennom dette marerittet en gang til !!!!!!!!! Dere jenter her inne har vært fantastiske å ha, så mye god støtte og gode råd som jeg har fått. Vilsågjerne, Tullemor, Aprilmor og Optimisten har vært spesielt gode å ha, de har pratet meg igjennom de verste takene... Klem til dere alle!!
Aguin Skrevet 25. mars 2007 #14 Skrevet 25. mars 2007 Hei Bula. Logget inn her i dag for å se om det var noe nytt om deg. Godt at Hcg er på vei ned, og at kroppen er i ferd med å stabilisere seg. En rekker å gjøre seg mange tanker i en slik situasjon, så det blir en nedtur når ting ikke ordner seg. Fint at dere ser framover mot neste forsøk.
Fruen77.mamma-igjen.nr3 Skrevet 26. mars 2007 #15 Skrevet 26. mars 2007 Heia vennen! Håper du har hatt en fin helg! Håper du får svaret du vil ha når du ringer klinikken i dag,Ønsker deg lykke til! stor klem
UngVoksen-over termin Skrevet 26. mars 2007 #17 Skrevet 26. mars 2007 Tragisk... Tenker på deg... ønsker deg allt vel. Ta vare på deg selv nå :-) Klem fra
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 27. mars 2007 #18 Skrevet 27. mars 2007 Dette var veldig leit Bula, hadde virkelig håpet jeg kunne ønske det lykke til på "Gravide - slitere" nå - du fortjener et nytt forum:-) Prevensjon høres lurt ut - lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå