Gå til innhold

Nedpress og verk i korsryggen

Anbefalte innlegg

Har hatt nedpress og verk i korsryggen om ettermiddagane sida søndag. Var på doktoren i går og han sa at haudet var festa og at det var berre å gå heim, slappe av og vente på riene då magen er ganske stramme... E spent på om det blir mars baby og ikkje april. ( term. 6 april) Fleire som har hatt nedpress og verk i ryggen ei stund?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8743648-nedpress-og-verk-i-korsryggen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har også mye nedpress og murring i ryggen, hodet har vært festet i litt over to uker nå, er mye kynnere, strammer seg hele tiden,har vært sånn noen dager... I kveld har det vært litt mer murring i ryggen enn ellers og kynnerne er litt mer ubehagelige,så håper det skjer noe snart. HAr 10 dager igjen til termin da... sist gikk jeg ei uke over termin,men jeg har vært veldig forkjøla de siste dagene,og tror hosten har hjulpet til på modningen..

Lykke til..

Kanskje det verte mars baby på oss då :o) Eg gjekk to dagar over ultralydtermin med jenta mi, litt meir usikkert med guten min då eg ikkje var enig med ultralydterminen min. Haudet har nettopp festa seg, men dei sei at det ofte ikkje festa seg før ganske seint når ein har barn frå før. Verte spennande iallfall. Lykke til ja :o)

Jeg har termin 6.april og er tredjegangs. Hodet festa seg i uke 32, men dette hadde ikke noe å si i forhold til tidspunkt for fødsel, selv om det var tidlig mente jordmor til å være flergangsfødende. Jeg har hatt mye mer nedpress i dag enn før (har vært vondt å gå) og har hatt mensmurrringer siden i går. Da jeg var på toalettet for et kvarter siden fikk jeg blod på papiret, men vet ikke om dette har noe å si. Har også vært mye på do de siste to dagene (har ellers vært veldig treg de siste månedene). Må vel bare legge seg å se hva som skjer. Fødte fjorten dager før med første mann og tre dager over med andremann.

Lykke til jenter:)

Har nedpress, verk i ryggen og menssmerter men er ikke noe av det er regelmessig, her heller men jeg håper da ikke at dette er tegn på at han kommer snart, for jeg har termin den 26 april. magen sank i uke 27/28 og hodet var festet i uke 29 så jeg tror ikke det med at hodet har festet seg har noe å si for når han kommer iallefall... ?!

Annonse

Har også nedpress, mensmurringer på ettermiddagene/ kveldene og kraftige kynnere hver gang jeg går lengre enn 3 steg.. har termin 11. april. Hodet festa seg i uke 32 og slimproppen har gått for nesten to uker siden. JM sa for to uker siden at fødselen kunne starte raskt, og at det kunne la vente på seg..(helgardering?) Gikk 10 dager over med førstemann. Håper jeg slipper det denne gang ihvertfall, for nå er jeg klar for nye utfordringer:-)

sitter og sliter med det nå..tenkte jeg kanskje skulle prøve gå på do, for kjennes ut som jeg sterkt må nr to lissom. men vet ikke, blir det ikke bedre så ringer jeg sykehuset, svetter som en gris gjør jeg også....helt på trynet ille...=( baaahh....

æsj nå lukter jeg at kællen sitter å røyker nedi kjelleren....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...