Gå til innhold

Endelig ble det Millapril sin tur! :-)

Sanasol har 2 herlige jenter

Anbefalte innlegg

Melding fra Millapril; Endelig kom lille store Erica til verden. Kl 13.32 fikk vi en jente på 4060 gram og 52 cm. Alt står bra til med oss alle 3. Klem fra Camilla

Hipp hipp hurra!!! Endelig ble det din tur! Gratulerer så mye med den lille store vesla di. Jeg har allerede felt en liten tåre denne gangen også, har blitt så følsom og det er så fint å tenke på at en etter en får alle sine små og alt har gått bra med alle sammen :-)

Fortsetter under...

Gratulerer så mye med jenta di Millapril!

Fint at hun endelig bestemte seg for å komme ut og hilse på den store utenforverdenen og at du slapp å gå lenger å vente på prinsessa di.

Erica er jo også et fint navn.

Gleder meg til å hilse på dere begge to på et senere treff.

Kos dere i dagene framover og håper alt fortsatt går fint med dere alle tre.

Gratulerer med dagen Erica, og gratulerer som mamma Millapril!:)

Erica har hatt det godt ja og vokst seg stor og fin i mammas mage! Håper dere hadde en god fødselsopplevelse og får nå hvile godt ut og nyte den aller første tiden sammen.

Gleder oss til å se bilder, og ikke minst å få treffe denne velse snuppa på treff etterhvert!

Store klemmer fra

Sebastian & Ellen

Annonse

Hurra og gratulerer!

Jeg prøvde å legge inn melding om at jeg krysset fingrene i går, men BIM-sidene ville visst ikke ha meldingene mine, men jeg krysset jo fingrene uansett.

Jeg har termin i morgen, så nå kan dere prøve å sende fødestøvet i min retning. Nå risikerer jeg jo ikke å snike i køen!

Hei.

Ja jeg jublet da jeg fikk tekstmeldingen i går. Hadde stort på følselsen at i går var dagen din Millapril. Endelig er jenta med det skjønne navnet her. Kos dere masse disse dagene så gleder vi oss til å se dere begge på treff snart.

Knuseklem fra H og Mathilde

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...