Anonym bruker Skrevet 23. mars 2007 #1 Del Skrevet 23. mars 2007 Min kjære var utro mot meg da jeg var 6 mnd på vei... alt han gjorde var å gi etter ei jente som klenga på han..så de kyssa...1 gang bare...(ikke bare bare for meg men). det er ca 1 år siden, og jeg har sagt jeg har tilgitt han..for ikek så lenge siden. MEN hvorfor gnager det ennå! det går i perioder hvor jeg ikek tenker på det..men de siste dagene har det kommet tilbake igjen oppi knotten på meg! ÅH! (grunnen til at jeg har vanskelig for å komme over det, er at jeg flyttat 25 mil unna familien min for han, og var hjemme å besøkte de jeg lengta så etter da han var på fest og drakk seg sønder og sammen.) overreagerer jeg? måtte bare få ut litt frustrasjon... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8743569-herregud-jeg-m%C3%A5-da-kommer-over-det/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 23. mars 2007 #2 Del Skrevet 23. mars 2007 Klart det ikke er gøy når den man er glad i kysser på andre. Vi har vel alle litt forskjellige grenser. Noen synes det er greit at kjæresten kysser andre, mens andre synes at grensen går langt før det... Jeg hadde ikke likt det dersom mannen min hadde kysset noen andre, så jeg synes ikke du overreagerer. Men du må vel nesten prøve å komme over det. Skjønner jo at det gnager hos deg. Men det beste er jo om du kan klare å komme over det, slik at forholdet kan gå videre... Har dere fått snakket ordentlig ut om det? Har du noen andre du kan blåse ut litt frustrasjoner til? Tror at du bør blåse deg ferdig, og så forsøke å komme videre. Det kan være litt ødeleggende for forholdet deres dersom du hele tiden tar det opp igjen. Lykke til! ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8743569-herregud-jeg-m%C3%A5-da-kommer-over-det/#findComment-8744826 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2007 #3 Del Skrevet 23. mars 2007 Vil bare si at jeg vet litt hvordan du har det. Mannen min, som jeg VISSTE aldri ville være utro mot meg, hadde sex med en annen da jeg var 14 uker på vei. Det er det største sjokket jeg har fått noensinne, og jeg vurderte å gå fra ham. Han fortalte meg selv hva han hadde gjort og var på sammenbruddets rand, eller, han fikk faktisk sammenbrudd. Han ble hyppokonder og var overbevist om at han hadde fått HIV. Dette innebar null sex i en lang periode mens han testet seg, og jeg fungerte som psykolog. I denne perioden snakket vi om ALT. Det var forferdelig tungt, og vi hadde det forferdelig begge to. Nå i ettertid tror jeg faktisk det har styrket forholdet vårt, selv om jeg skulle ønske vi ikke måtte oppleve det. Vi har fått en veldig god dialog, og er åpne om det vi føler omkring temaet. Som oftest er det glemt fra min side, men noen ganger dukker det selvsagt opp i hodet mitt. Det er nok helt normalt og ikke til å unnga. Du overreagerer ikke, som Carina sier har alle ulike grenser, og disse skal respekteres!!!! Synes mannen din skal legge seg langflat (noe han sikkert har gjort), og at du skal få snakke om det hver gang du tenker på det, uavhengig av at det får han til å føle seg som shit. Han må stille opp og gi deg den støtten og tryggheten du trenger. Det han har gjort vil alltid såre deg, men det viktigste er at du klarer å stole på ham NÅ!! Jeg og mannen min har ikke fortalt om hans utroskap til flere enn hans bestevenn og min bestevenninne, så jeg velger derfor å være anonym.... Ville bare gi deg en oppmuntringsklem!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8743569-herregud-jeg-m%C3%A5-da-kommer-over-det/#findComment-8745164 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2007 #4 Del Skrevet 24. mars 2007 Tusen takk jenter =) godt å viste at jeg ikke er helt på jorde...men finnes såklart verre ting... som annonym over her, gikk til sengs... han kom jo til meg å fortalte det selv...gråt i fler dager etterpå... men i tillegg så brakte det en del av min fortid på bane... det var sånn det startet for mine foreldre da de ble skilt... takk for gode ord trengte dem... han er ute med jobben i kveld...jeg håper han kommer hjem snart en trøste klem til deg over her...kan umulig ha vært lett... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8743569-herregud-jeg-m%C3%A5-da-kommer-over-det/#findComment-8746248 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå