Gjest Skrevet 23. mars 2007 #1 Skrevet 23. mars 2007 Nå er jeg så glad og spent ))))) Mannen min kom hjem i dag etter å ha vært på jobb i 1,5 uke. Så spurte han meg plutselig om puppene mine har vokst siden sist!!! Hehehhe, da måtte jeg springe å teste med en gang og jaggu var den ikke positiv gitt )) 4 fager før IKM til og med! Testet i går og da var den negativ. Sender dere andre masse babystøv og håper det vil klaffe for dere andre veldi snart oxo. Dette var vår 9 pp og vi har 1 sønn fra før )
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 23. mars 2007 #2 Skrevet 23. mars 2007 gratulerer. ble litt av en velkomst for mannen din da:-)
Gjest Skrevet 23. mars 2007 #3 Skrevet 23. mars 2007 Tusen takk! Ja, dette kom som en overaskelse på oss begge )))
grand danois Skrevet 23. mars 2007 #6 Skrevet 23. mars 2007 da satt spiren me dei me=) gratulere så masse!!
2 fine små Skrevet 24. mars 2007 #9 Skrevet 24. mars 2007 Gratulerer saa mye! Og saa tidlig positiv test, fantastisk. Tror jeg maa sende bort mannen noen dager her ogsaa, hehe... Nyt helgen, gledesrusen og graviditeten. Og vaaren!
Gjest Skrevet 24. mars 2007 #10 Skrevet 24. mars 2007 Tusen takk alle sammen ))) Håper dere kommer raskt etter!!! Sender masse babystøv ******************************************************************************************************************************enda litt til***************************************************************************************************************************************************************************************************)))) Lykke til dere også) Klem
pandabjørn Skrevet 24. mars 2007 #11 Skrevet 24. mars 2007 hei! jeg hadde vist glemt å gratulere deg i går jeg.. gratulerer med spiren i magen håper du og jeg får et fint svangerskap når har du termin??? hvilken uke er du i nå, jeg er 4+0 har begynt på min 5 uke står det
Gjest Skrevet 24. mars 2007 #12 Skrevet 24. mars 2007 Hei )) Takk takk!! Jeg har termin 5. desember tror jeg og er 3+5 i dag ) Håper du får et supert svangerskap også )) Jeg klarer ikke slappe helt av enda før jeg får innvilget keisersnitt svart på hvit.... Hadde en traumatisk fødselopplevelse forige gang og er i sak mot sykehuset nå... Håper jeg får det innvilget så tidlig som mulig sånn at jeg slipper å gå med angst hele svangerskapet ..
pandabjørn Skrevet 24. mars 2007 #13 Skrevet 24. mars 2007 hei du har termin dagen før min bursdag du.. håper du får innvilget ks da....jeg også skal ha ks denne gangen sist ble det akutt ks etter 9 timer vanlig fødsel... kanskje vi skal følge hverandre fremover siden vi har termin nesten samtidig?? vi kan lage en tråd på 1 trimester om du vil det??
Gjest Skrevet 24. mars 2007 #14 Skrevet 24. mars 2007 Ja, det hadde vært skikkelig koz ) Vi gjør det!!
har4barn Skrevet 24. mars 2007 #16 Skrevet 24. mars 2007 GRATULERER!!!! Ja, vi håper vi kommer raskt etter.
moki, har fått sin prinsesse! Skrevet 24. mars 2007 #17 Skrevet 24. mars 2007 GRATULERER SÅ MYE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.................................................. og lykke til videre med svangerskapet og når spiren kommer ut i dagens lys:-) Masse babystøv søkes!!
ღventer på lykkelitenღ Skrevet 24. mars 2007 #18 Skrevet 24. mars 2007 Nå er vi inne i en god periode her inne,mange som er blitt gravide nå! Så bra altså.Lykke til videre og kos deg med magen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå