♥ DAME Skrevet 23. mars 2007 #1 Skrevet 23. mars 2007 Var til UL på sykehuset for et par mnd siden. Sa til legen at jeg tok EL tester, og at den viste at jeg hadde EL allerede på dag 9 og 10. For det første sa han at man ikke kunne stole på disse testene + at jeg umulig kunne ha EL så tidlig. Nå var jeg til UL igjen i går på dag 9 (hehe) og spurte om han kunne se om EL var like rundt hjørnet, og vet dere, DET var den. Hadde lyst å si hva han sa til meg forige gang, men turde ikke og komme med denne her; HVA VAR DET JEG SA (hihi) Tok EL test nå nettopp, og den slo ut positivt, og i dag er det på dag 10. Så LEGER tar feil dem også )
NoBlonde-fått ei prinsesse Skrevet 24. mars 2007 #2 Skrevet 24. mars 2007 heheh.. ja.. de legene vet ikke alltid best.. jeg tok feil i mange pp.. når jeg begynte å teste viste det seg at jeg har el ca 8 dager etter 1 dags mens.. så da blir alle termin kalkulatorene feil
skifer Skrevet 25. mars 2007 #3 Skrevet 25. mars 2007 For en dust av en lege,er det mulig å være så uvitende. Det finnes kvinner som har el så tidlig som dag 4 til og med,selv om det er uvanlig. Jeg har el dag 10-12 som oftest,noen ganger senere,og også så tidlig som dag 8,..var til ul forrige pp dag 11,sprekkferdig eggsekk. Godt du fikk "bevist" det da for legen da,så han ikke lurer andre stakkarer som prøver og bommer fordi de venter for lenge med sex.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå