Gå til innhold

Sokkene er så trange!!!


Vifikkiaugust

Anbefalte innlegg

Når sokkene tas av har hun merker etter strikken. Noen sokker er greie, men flere er veldig trange. Kan dette ha noe å si for blodsirkulasjonen tro?

 

Liker i grunn best å ha på henne sparkebukse pga dette, men vi har flere kule bukser som vi også har lyst å bruke av til (blir for varmt for henne med strømpebukse i tillegg da).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sefa har kjempefine baby ullsokker som ikke har strikk i toppen. de sitter godt på men lager ikke merker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er nok ikke bra med for trange sokker. Merker det samme her med enkelte sokker. Vi bruker nå stort sett bare Janus-sokker i prinsesseull, de er kjempefine, varme og ikke trange. Kan anbefales.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok det skal ganske mye til at det påvirker blodsirkulasjonen. Da må de være veldig trange! Tenker bare på meg selv, jeg får av og til merke etter sokkene, men får ingen "problemer" med blodsirkulasjonen fordet...

 

Jeg bruker nesten bare ullsokker i prinseull, og de er veldig gode i strikken (lillegutt får forresten av og til merker av strømpebuksene, selv om de ikke er så veldig stramme).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig gode sokker på kappahl.Ikke trange.Dette er unge nr 3 og har hatt prb med de forrige,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

de har veldig greie sokker på h&m .. 3-pack for 30 kroner hvis jeg husker korrekt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som Siska nevner er kjempegode... De eneste som sitter på Henning, alle andre blir sparket av på kort tid ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...