Gå til innhold

Dette er slitsomt - håper det snart bedrer seg.

Anbefalte innlegg

Gutten min har "forandret personlighet" den siste uken. Før var han jevnt over en blid gutt, men den siste uken sutrer og smågråter han store deler av dagen. Han blir dessuten veldig fort trett igjen etter at han har sovet, og har dårlig appetitt. I et par dager har han hatt skikkelig diare også (bedre i dag av akkurat det), og om nettene våkner han opp ved 3-tiden og forlanger melk og kos - ellers blir det hyling og baluba. Kan det være nye tenner på gang eller har han blitt mammadalt? Han gråter ofte bare jeg ser på eller snakker til ham.

Fortsetter under...

Det hørtes litt ut som Karsten, det der. Nå var jeg så lykkelig fordi matlysten endelig var kommet tilbake. Men så har han plutselig ikke hatt matlyst de to siste dagene igjen. I dag sov han seks timer på dagtid i tillegg til de 12 timene han sov på natten... Og han vil helst være i nærheten av meg, ja. Om jeg sitter et annet sted så kan han godt leke litt alene. Men så fort han ser meg så sutrer han og vil opp igjen...

Men det er sikkert bare en periode dette her også. Det går vel over og vips har vi de glade gutta våre tilbake igjen! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...