Gå til innhold

helt nye stokke vogner til salgs på internet - merkelig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt, hvorfor selger man en helt flunke ny Stokke? Om den er kjøpt kan man vel bytte så lenge den ikke er brukt??? (den skulle visst ligge i uåpnet eske). Får meg tl å lure på om det er tyvgods eller noe. Noen aom har sett lignende med andre vogner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sikkert folk som har importert vogner som ikke ville ha den lell

Skrevet

Noen får presanger og noen importerer og vil ikke ha dem alikevel, eller har fått importert billig og selger for å tjene noen kroner. Noe som er greit om det blir billigere for kjøper også!

Hae sett det mange ganger, og har også solgt en vogn jeg ikke ville ha likevel (den hadde jeg åpna og sett på, men solgte den i orginalemballasje - og det var ikke tyvegods =))

Skrevet

Kan du forhandle så kan du kjøpe billigt vogn på ebay. Det har jeg gjort.

Skrevet

For en tid tilbake svarte jeg på en slik annonse fordi jeg ønsket meg en slik vogn og syntes det hørtes ut som et kupp... Da jeg snakket med personen på tlf ble jeg likevel noe forbauset fordi de ikke visste hva "vognpakken" inneholdt fordi den ikke var pakket ut enda... De sa de skulle selge vognen fordi de skulle flytte... Jeg ønsket å reservere vognen og det fikk jeg. -Skulle komme tilbake til dem om et par dager. Hørte aldri noe... Prøvde å kontakte dem på flere tlf men intet svar... Følte veldig at dette kunne være rett og slett lureri... MEN det var just DET tilfellet... kanskje andre bare ønsker å selge unna på lovlig vis.... men blir selvsagt litt skeptisk når de selges så billig...

Skrevet

Huff.. dette hørtes litt skummelt ut. Det har jo vært mye snusk-salg og lureri ved kjøp på internet (type Finn) i det siste.

Skrevet

Enig! Mye tull for tiden... Synd egentlig fordi det er jo egentlig en fin mulighet til å kjøpe noe man ønsker seg. Trist at useriøse aktører ødelegger for de andre! Vikitg at vi rapporterer dem til de som driver nettbasene. Oppfordrer alle til å gjøre det dersom de har bevis for at det er snusk på gang!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...