hjertebank m/gutt07&jente09 Skrevet 23. mars 2007 #1 Skrevet 23. mars 2007 Har prøvd å sende deg post, men det funker ikke gitt.. får bare feilmelding så fort jeg trykker på send. Så da prøver jeg her i stedet! Here we go: Endelig har våren kommet til Oslo! så deilig med sol om dagen. Og helgen skal vist bli bra leser jeg på nettet. selv om det er kjipt å sitte inne på jobben når sola skinner.... Prøvde meg med sjefen i går at vi burde få fri når sola skinner, men da bare lo han. urettferdig.... hehe.. Går det bra med deg? Hos meg er allting bare bra, i hvertfall når som sola skinner og det bare er 12 dager igjen til jeg reiser til USA for å besøk samboern. Det blir deilig å få sett han igjen, etter nesten tre mnd fra hverandre. På onsdag var jeg på ultralyd på Ullevål forresten! gjett om jeg var nervøs.... litt rart å måtte reise dit uten samboern, men jeg tok med meg søstra hans i stedet da. Følte meg litt mer beroliget da. Og alt var bra med knerten, og jammen fikk vi se hvilket kjønn det var også. Han lå og spriket med beina og viste frem det som var der. hehe... ellers var han en smule lat og B-menneske allerede(akkurat som sin far), for han ville ikke flytte på seg, slik at jordmor fikk gjort alle målingene. Han bare gjemte seg bak morkaka, så jeg må tilbake for ny ultralyd på mandag. Det som hun ikke fikk målt og sjekket ordentlig var hjertet. Får håpe han har våknet til litt mer da. Det var godt å høre at alt er bra med knerten, så slipper jeg å være bekymret når han ikke gidder å sparke. Jeg har fortsatt ikke merket noe til knerten, så jeg var overbevist om at han er lat... hehe... men det skyldes vel også at morkaka tar imot bevegelsene også vel. Får håpe det blir litt mer action der når vi reiser til USA, så han kan sparke faren sin i øra eller noe. for han vil nok garantert lytte på magen for å høre etter litt liv fra sønnen sin. Han er en smule stolt og har nok allerede planer om at knerten også skal blir pilot tenker jeg... Endelig helg, og kvelden skal tilbringes på sofaen. Er rimelig sliten etter at jeg sto opp kl fem i dag for å reise til stavanger og kom ikke hjem før seks i kveld. Men det var da hyggelig å besøke stavanger igjen, og greit å få besøkt filmsettet og sett hva vi bruker masse penger på om dagen. Ha en fortryllende helg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå