Gå til innhold

12 jukers ul overstått med glans .)


TPM m/baby i magen

Anbefalte innlegg

Uff i dag har jeg vært super nervøs.. Har ventet på ul og selv om jeg hele veien har hatt graviditetssymptomer fikk jeg det selvfølgelig for meg i går, nå rett før ul, at alt ikke var som det skulle.. For de som ikke vet har jeg hatt 3 SA og dette har vært et psykisk veldig tøfft svangerskap.

 

Men, i dag har vi sett en nydelig bitteliten sprell levende baby på ul. Fikk med bilder også:). H*n fektet med armer og bein, Helt utrolig! Er 11 + 3 på vei ifølge ul. 11+1 ifølge min beregning. Ble bare såå rørt. Gutten vår på 4 var med pga forkjølelse og derfor mangel på barnehage. Tenkte som så at hvis det gikk galt skulle mannen min bare gå ut med han og hvis alt var bra skulle han få vite at han skulle bli storebror:). Artig det der. Han forstod det nok ikke helt, men fikk se på bildene og da kom det plutselig fra han - Mamma - det er en baby i magen din! :). Så jeg måtte jo bare spille med og være overrasket:).

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff- sorry. Det var ikke meningen med 3 innlegg altså... Var noe tull med siden her i går og jeg trodde ike det kom inn..:) sorry igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...