Gå til innhold

Såå sliten! Hvor fort mister man melken og hvorfor skriker

Anbefalte innlegg

sønnen min så ofte når jeg skal amme han?

litt over en uke siden begynte vi å gi litt ekstra mat til sønnen vår. Begynte med noen skjeer grøt og har eksperimentert litt og tror vi har funnet at 1/2porsjon er greit nå. Jeg prøvde i forigårs å gi han et halvt glass grønnsakspure i tillegg, men da ble det visst for mye. Han legger seg i 19-20tiden og ville ha mat 23 og 01... men så ville han plutselig ikke ha før 11 dagen etter... og det har aldri skjedd før. Han våknet jo til de vanlige tidene, men etter litt patting så begynte han bare å skrike og vrei seg unna. Så da fikk jeg han til å sove, men dette tok jo litt tid, siden jeg regnet med at han var sulten og prøvde lenge å få han til å spise...Han hadde i bæsjet på 2 dager heller, så jeg regnet med at han var ganske stappa i magen. Men så gikk det bra resten av dagen i går og til kvelden fikk han grøt med litt maltekstrakt for å få i gang magen.Så i natt igjen, var han rar på det med ammingen. Våkner og gråter, men vil enten ikke ha eller spiste bare littegrann...Og nå i dag har han protestert på puppen og det har virket som om det ikke kommer noe...Så da laget jeg litt morsmelkerstatning og den drakk han ivrig opp. Nå er jeg sliten og stresset og er engstelig for å miste melken. Har prøvd å pumpe meg med min manuelle Avent pumpe, men enten så funker den dårlig nå, eller så begynner det å skrante her...

Hva bør jeg gjøre med dette? Jeg vil jo helst amme han og ikke måtte gi MME, men skjønner ikke hvordan jeg skal få opp produksjonen?... Er ganske sliten om dagen!

Trenger hjelp! Er takknemlig for alle svar!

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...