Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! Vi holder på med søskenforsøk. Vi har prøvd i over 3 år nå..... Hatt en exu og en sa. Begynte i jan2006 med ivf. Skal igang med vårt 8 forsøk...... Har hatt noen avbrutte forsøk.... Før ble jeg kjempe lett gravid, men etter exu for 2 og et halvt år siden,har ingen ting skjedd.... Fjernet en eggleder.

Hvordan er det med deg?

Heisann:)

Jeg er på rugedag 11 etter å ha sittet inn et fryseegg.Vi fikk en datter i fjor ved hjelp av ivf/icsi.Og vi fikk fem egg på frys etter det forsøket.Men prognosene er ikke så bra,så jeg tviler på at det blir baby denne gangen...

Annonse

Da jeg var på ul i forbindelse med fryseforsøket nå,fant de ut at det er noe i veien med livmoren min.Den er helt feil i formen og slimhinnene var så "uryddig".Legen hadde ikke sett noe slikt før...Og det må ha skjedd etter keisersnittet jeg hadde,for når vi holdt på med første forsøket var den helt i orden.Så jeg skal inn og ta en kikkhullundersøkelse om ikke dette forsøket går som det skal.

Alt i alt hadde ikke legen så veldig stor tro på det,samtidig så ville hun ikke sitte inn to egg i tillfelle det faktisk går bra.Så det er jo kanskje en bitteliten sjanse:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...