Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er den evinnelige mensmurringa kommet. Ikke tvil om det. Det eneste positive som er å si om den saken er at da hadde jeg iallefall rett i at el var for 14 dager siden, rundt dag 22/23.

Nå er jeg altså inne i dag 35, shit og for noen utrolig lange sykluser jeg har pådratt meg da.Skal spørre min eminente akupunktør om det er bra eller ikke, kanskje, for alt jeg vet, er dette en normaltilstand man går igjennom under behandlinslik som jeg får? Hormonbehandling er ekstremt tidkrevende sier hun.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan går det Agne? Har tante komt? Her i huset råder tvilen - EL var også forinket hos meg, men nå er jeg 7 dager over IKM og tror ikke den var så forsinket??? Samtidig kjenner også jeg mensmurringer, så det går vel den veien :-(

Skrevet

Hei Agne og nungo-

Krysser fingrene for at dere ikke har fått tantebesøk ennå !

Håper ennå for dere denne PP :-))

Mange xxxxxxxxxxxxx fra

Skrevet

Hei!

Henger meg på å krysser for at tanta fortsatt holder seg unna.

Det er mange som har blitt lurt av symptomer på både det ene og det andre, så håpet er ikke ute ennå!

xxxx + xxxx + xxxx + xxxx + xxxx (kryss, kryss, kryss for + (pos.test)

Klem

Skrevet

Åhh så spennende jenter..ønsker dere masse lykke til,

det er på tide at nye krefter overtar her inne nå,vi har okkupert plassen lenge nok.

(selv er jeg i ELtider bare enda men)

Mange klemmer

Skrevet

Har aldri kjent så mye "mensmurringer" som når jeg har vært gravid. Bare så det er sagt... Håper det kan være et godt tegn for deg også, denne gangen! Men nå vet du det kanskje, siden det er er par dager siden du skrev innlegget ditt. Lykke til, uansett!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...