har fått lita pia Skrevet 23. mars 2007 Forfatter #2 Skrevet 23. mars 2007 problemer med å legge inn innlegg..kanskje det kommer flere ganger..
¤ my precious ¤ Skrevet 23. mars 2007 #3 Skrevet 23. mars 2007 Jeg vet ikke om det er normalt, men jeg vet at det nødvendigvis ikke trenger å være noe galt :-) For to kontroller siden fikk jeg beskjed om at det var spor av blod i urinen min, men på den siste kontrollen jeg var på så var urinen helt fin. Så da var det ikke noe å bekymre seg for :-)) Det hjalp deg kanskje ikke så mye, men da vet du at det ikke trenger å være farlig...
ninsoer Skrevet 23. mars 2007 #4 Skrevet 23. mars 2007 var d mye blod? +1 eller var d mer? hvor langt er du kommer?
¤ my precious ¤ Skrevet 23. mars 2007 #5 Skrevet 23. mars 2007 Jeg vet ikke hvor mye blod det var, på helsekortet står det bare bl.spor... da var jeg i uke 28+4, nå er jeg i uke 31+3...
Mirakelungen Skrevet 23. mars 2007 #6 Skrevet 23. mars 2007 Spor av blod i urin trenger ikke å være tegn på uvi. Urinen kan ha vært forurenset. Dessuten ville jm ha reagert og bedt om en ny prøve om det hadde vært noe alvorlig
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 23. mars 2007 #7 Skrevet 23. mars 2007 de hadde sendt den til dyrkning om det hadde vært noe fare på ferde!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå