Gå til innhold

Planer for helgen da jenter ?? :)

Anbefalte innlegg

Vi skal endelig bare være hjemme i helga, har fartet hver helg de siste månedene :) Godt å bare være hjemme, lage god mat og se på tv :o)

I morgen skal vi vel en tur ned til byen, lillegutt må ha seg noen nye klær, vårklær :o) sååå mye fint som har kommet nå!

Og samboer har bestilt hjemmelaga pizza til lørdagskos :o)

Søndagen tar vi vel oss en tur på trening, alle tre :=) Godt å bevege seg etter noen dager i sofaen vil jeg tro!

Ja det var våre planer for helgen :o)

En riktig god helg til alle sammen!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8742768-planer-for-helgen-da-jenter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag er jeg alene, gubben er ute på byen med onkelen min:-) Onkelen min er bare to år eldre enn meg altså.

I morgen skal vi på Ikea en tur, og på babybutikk for å kjøpe tvillingtrille. På kvelden skal det være utrdikningslag for meg, gleder meg masse:-)

Søndag skal vi besøke pappa en tur.

Så blir nok en koselig helg tror jeg:-)

Riktig god helg alle sammen!

I kveld har jeg sittet her og surret og ikke fått gjort noe som helst. Og det enda DIB har vært nede!! Hmmm... Hvor blir tiden min av?! :o)

I morgen har vi lunsj-avtale med noen venner i byen. Skal også se etter litt nye klær til gubben (og så kan man jo håpe at det regner litt på kona også! ;o) I morgen kveld så skal jeg være med og gjøre skam på Hilde!! Søndag så skal famillien samles til lunsj hos broren min.... Så joda, vi skal visst få tiden til å gå denne helgen her også! :o)

Er alene i helgen. :( Sambo er på hyttetur.

Men jeg og lillegutt skal nok klare å kose oss forde da.

I dag har vi vært på besøk hos svigerinna mi og babyen hennes som er 2,5 mnd yngre en S. Koselig.

I morgen skal vi først ut og handle litt, så får vi besøk av en venninne på kvelden.

Og på søndag skal vi på besøk til pappan min. :)

Så helgen går nok fort.. :)

God helg til dere alle!!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...