amilde 11.06 Skrevet 23. mars 2007 #1 Skrevet 23. mars 2007 Jeg gleder meg til å -amme -lukte på babyens nybada hår -gå lange trilleturer i sommerværet -komme tilbake i vanlige klær igjen
nicco Skrevet 24. mars 2007 #2 Skrevet 24. mars 2007 Tror det er mye det samme med meg. Lukten av baby, ja, for de som ikke har kjent den....helt spesielt. Og gleder meg jo til vekten går nedover i steden for oppover.... Gleder meg til all kosen, for det er det mye av....selv om jeg alltid har hatt unger som har sovet lite og det er litt slitsomt.
trollet66 Skrevet 24. mars 2007 #3 Skrevet 24. mars 2007 Lukten av babay er helt spesiell ja. Gleder meg til det aller meste, men først å fremst til å møte det etterlengtede lille vidunderet.
Lilleprins og mamma Skrevet 25. mars 2007 #4 Skrevet 25. mars 2007 Jeg gleder meg nok til alle punktene men mest gleder jeg meg til å få han i armene mine og kjenne lukten av han. Er nå i uk 34+4 og skal ha planlagt keisersnitt nå 18 april. Så jeg kan nesten ikke vente. Storebror på 2 år gleder seg også!!
Gjest Skrevet 26. mars 2007 #5 Skrevet 26. mars 2007 Akkurat nå gleder jeg meg mest til å få mage ;o) Er i 9. uke nå og ikke antydning ennå. Ellers må det være et fantastisk øyeblikk å få babyen sin opp på brystet etter fødselen... DET gleder jeg meg til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå