Gå til innhold

Noen som har vært på tidlig UL og bare sett fostersekk og plommesekk??

Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg var på ul i går..Og da så hun bare fostersekk og plommesekk. Skal måle hcg verdiene i dag og på mandag for å sammenligne, Jeg trodde jeg var 6+3..men i følge ul var jeg bare 5. Så hun kunne ikke gi noen svar på om det var som det skulle. Kjipt!!

Har noen andre opplevd slik på ul, men allikevel vært gravide og alt bra??

Fortsetter under...

Jepp. Den kjenner jeg igjen. Jeg var på ultralyd og mannen sa at han så fostersekk og plommesekk men ikke noe annet da det var så tidlig. Så var jeg på ny ul uka etter og da så vi en liten ting med bankende hjerte. Da ble jeg roligere. Var alt annet enn rolig etter første ul.

• 1 måned senere...

hei hei,ser det er en stund siden du skrev dette,hvordan har det gått? var du tilbake på ny ul en uke etter ca? isåfall,hva så du da. jeg er,eller trodde jeg var 7 uker + 3 å var på ul i går,men de så kun fostersekk å en bittelten sort prikk/strek. så jeg er mest sannsynelig ikke så langt på vei som først anntatt. de sier spiren kan ha vært litt i dvale!!? skjønner ikke det helt æ. er bekymret men leser om flere som har opplevd det samme og som har sett å hørt hjerte uka etter.

hva skjedde med deg?

mvh marianne :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...